خبر

عملکرد کلید ماشین شیائومی Mi Wallet اکنون از خودروهای BMW پشتیبانی می کند

0

شیائومی پشتیبانی از خودروهای BMW را به عملکرد کلید ماشین Mi Wallet اضافه کرده است. ویژگی جدید عملکرد شیائومی 12 اس پرو را در پلتفرم اندروید گسترش می دهد. متعاقباً، کلید دیجیتال BMW اکنون شامل برندهای Huawei، Xiaomi، Honor، Vivo و OPPO می شود. کلید دیجیتال برای بیش از 10 مدل از آخرین مدل های BMW اعمال می شود. این مدل ها شامل بی ام و سری 3، بی ام و سری 5 و بی ام و iX3 برقی خالص هستند.

در سپتامبر 2022، گروه BMW اعلام کرد که در حال گسترش دامنه کاربرد کلید دیجیتال است. با این حرکت، عملکرد کلید دیجیتال با برندهای بیشتری سازگار است و همچنین برای مدل‌های بی‌ام‌و بیشتری قابل استفاده است. کلید دیجیتال زمانی عملیاتی می شود که کاربر انتهای بالایی گوشی هوشمند را نزدیک به ناحیه حسگر روی دستگیره درب سمت راننده قرار دهد تا قفل وسیله نقلیه را با یک لمس باز کند. بعد از فعال سازی نیازی به اتصال به اینترنت نیست. این ویژگی حتی زمانی که باتری تلفن همراه کم است کار می کند. بنابراین حتی در صورت نبود شبکه تلفن همراه یا بی سیم می توانید قفل در را باز کنید و وسیله نقلیه را روشن کنید.

پشتیبانی از عملکرد کلید ماشین کیف پول شیائومی Mi برای خودروهای BMW یک ویژگی چشمگیر است که برای کار کردن به اینترنت نیازی ندارد. کلید دیجیتال BMW در ابتدا با دستگاه های iOS از جمله آیفون 11 و اپل واچ سری 5 و نسخه های بالاتر عرضه شد. متعاقباً از سازگاری اندروید استفاده کرد و از برنامه My BMW استفاده کرد.

رسمی: مشخصات قدرتمند سری 14 شیائومی ممکن است شما را بترساند

مقاله قبلی

لی جون، مدیرعامل شیائومی، نسخه‌های 42 و 46 میلی‌متری ساعت شیائومی اس 2 را تایید کرد.

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *