خبر

لی جون اشاره می کند که پرچمدار آتی شیائومی برای اولین بار از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده خواهد کرد.

0

کوالکام، سازنده تراشه‌های بی‌سابقه ایالات متحده، امروز رسما جدیدترین پلتفرم موبایلی اسنپدراگون 8 نسل 2 خود را معرفی کرد که انتظار می‌رود قدرت گوشی‌های پرچمدار نسل بعدی را تامین کند. تایید شده است که این چیپست قبل از پایان سال روی گوشی‌های هوشمند عرضه می‌شود، اما کوالکام تنها برخی از شرکای خود را اعلام کرد بدون اینکه اشاره کند کدام برند اولین کسی است که از تراشه جدید استفاده می‌کند. برخی از شرکای فاش شده عبارتند از ASUS ROG، Honor، iQOO، Motorola، Nubia، OnePlus، OPPO، Xiaomi، Red Magic، Redmi، Sharp، Sony، Vivo، Meizu و ZTE. لی جون، مدیر عامل شیائومی در Weibo فاش کرده است که گوشی پرچمدار آینده این برند اولین گوشی خواهد بود که از چیپست جدید استفاده خواهد کرد.


علاوه بر فاش کردن این که پلتفرم نسل دوم کوالکام اسنپدراگون 8 ابتدا بر روی یک پرچمدار شیائومی قرار خواهد گرفت، مدیر عامل شرکت همچنین از این چیپست به عنوان ارائه سطح بالایی از هماهنگی بین نرم افزار و سخت افزار به منظور ایجاد عملکرد بهتر و تعادل عمر باتری در آن تمجید کرد.

مدیر عامل نتوانست نام دستگاه پرچمداری را که از چیپست استفاده می کند فاش کند. طبق روال معمول خود، شیائومی نسل جدیدی از مدل های پرچمدار خود را در پایان هر سال یا ابتدای سال آینده عرضه خواهد کرد. سری Mi 12 امسال در 28 دسامبر 2021 معرفی شد. این شرکت با عرضه سری 12S در جولای سال جاری پیگیری کرد. با این حال، باید چند هفته دیگر صبر کنیم تا نام محصول را بدانیم.

پلتفرم موبایل Snapdragon 8 Gen 2 از معماری جدید 1+2+2+3 استفاده می کند که شامل یک هسته فوق العاده بزرگ 3.2 گیگاهرتزی (بر اساس Cortex-X3)، چهار هسته عملکردی 2.8 گیگاهرتزی و سه هسته بازده 2.0 گیگاهرتزی است. علاوه بر این، پردازنده جدید از مودم Snapdragon X70 5G و سیستم RF یکپارچه شده با پردازنده 5G AI کوالکام استفاده می کند. همچنین این اولین پلتفرم موبایل اسنپدراگون است که از استفاده همزمان از دو شبکه 5G مختلف پشتیبانی می کند.

رونمایی شیائومی از جعبه هدیه غیرقابل فروش 12S Ultra Imagery

مقاله قبلی

رسمی: مشخصات قدرتمند سری 14 شیائومی ممکن است شما را بترساند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *