خبر

رونمایی شیائومی از جعبه هدیه غیرقابل فروش 12S Ultra Imagery

0

شیائومی اخیراً از نسخه مفهومی 12S Ultra رونمایی کرده است که دوربین و گوشی هوشمند را با لنزهای جداشونده سری M لایکا ترکیب می کند. و امروز این برند یک جعبه هدیه تصویری فوق‌العاده شیائومی 12S را به نمایش گذاشت که همراه با لوازم جانبی جالبی مانند کاپوت، لنز ستاره‌ای، پلاریزر و غیره ارائه می‌شود. اما درست مانند نسخه مفهومی، جعبه هدیه نیز برای فروش نیست.

شیائومی به تازگی جعبه هدیه تصویری شیائومی 12S Ultra را در چین معرفی کرده است. جعبه هدیه نسخه محدود برای فروش نیست اما ظاهراً این شرکت قصد دارد برخی از واحدها را از طریق یک قرعه کشی خوش شانس به آنها هدیه دهد.

همانطور که در تصویر مشخص است، جعبه کادویی شامل یک کاپوت، یک کیف نگهداری لنز، یک قاب گوشی، یک آینه ستاره ای 52 میلی متری، یک پلاریزه کننده 52 میلی متری و سایر لوازم جانبی است. شیائومی می گوید این لوازم جانبی قابلیت های عکاسی Xiaomi 12S Ultra را افزایش می دهد.

همانطور که گفته شد، شیائومی اخیرا نسخه مفهومی 12S Ultra را به نمایش گذاشته است که دارای تنظیمات دوربین عقب منحصر به فرد است که برای عکاسی بهتر به لنز لایکا متصل می شود. این شرکت می‌گوید لنز جدید به دستگاه کمک می‌کند تا به عنوان یک تجربه تلفن هوشمند در سطح پرچمدار و یک ابزار عکاسی حرفه‌ای، چیزی که بسیاری از مردم رویای آن را دارند، دو چندان شود. متأسفانه، این فقط یک مفهوم است و برای خرید در دسترس نخواهد بود.

برای یادآوری، 12S Ultra یک گوشی هوشمند انحصاری چینی است که با برخی از فناوری های دوربین جدی عرضه می شود. این دوربین از علم رنگ لایکا بهره می‌برد و دارای سنسور تصویر ۱ اینچی و اپتیک Summicron است. این دستگاه دارای دوربین اصلی است که از سنسور 50.3 مگاپیکسلی 1 اینچی نوع IMX989 با لنز 23 میلی متری F1.9 استفاده می کند. همچنین دارای دوربین های 48 مگاپیکسلی فوق عریض و تله فوتو است که از سنسور IMX586 سونی استفاده می کند.

رندرهای شیائومی 13 و 13 پرو CAD به بیرون درز کرد و طراحی دوربین عقب به‌روزرسانی شده‌ای را نشان داد

مقاله قبلی

لی جون اشاره می کند که پرچمدار آتی شیائومی برای اولین بار از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده خواهد کرد.

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *