خبر

عرضه تلویزیون های هوشمند سری X شیائومی: رزولوشن 4K، Dolby Vision، بلندگوهای 30 واتی و موارد دیگر

0

شیائومی خط تولید تلویزیون های هوشمند جدیدی را در هند به نام تلویزیون های هوشمند سری X شیائومی راه اندازی کرده است. این دستگاه در کنار Xiaomi NoteBook Pro 120G و Xiaomi NoteBook Pro 120 معرفی شد. بیایید نگاهی بیندازیم که آخرین تلویزیون این شرکت چه چیزی ارائه می دهد.

مشخصات تلویزیون هوشمند سری X شیائومی

تلویزیون های هوشمند سری X شیائومی در سه اندازه 43 اینچی، 50 اینچی و 55 اینچی وارد بازار می شوند. هر سه مدل دارای یک پنل LCD با نور پس‌زمینه LED با وضوح 3840 x 2160 پیکسل (4K) و نرخ تجدید 60 هرتز هستند.

صفحه نمایش از چندین استاندارد HDR مانند HDR10، HLG و Dolby Vision پشتیبانی می کند. 94 درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد و MEMC و همچنین تنظیم رنگ اختصاصی شیائومی به نام «موتور تصویر زنده» را ارائه می دهد.

این تلویزیون توسط یک SoC بدون نام متشکل از یک CPU چهار هسته ای ARM Cortex-A55 و پردازنده گرافیکی ARM Mali G52 MC1 تغذیه می شود. این چیپست با 2 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است.

از نظر نرم‌افزاری، Android TV 10 را با راه‌انداز تجمع محتوای PatchWall راه‌اندازی می‌کند. از همه برنامه‌های پخش جریانی پیشرو، Play Store، Google Assistant از طریق کنترل از راه دور، و Chromecast داخلی پشتیبانی می‌شود.

تلویزیون های هوشمند سری X شیائومی

در مورد اتصال، تلویزیون دارای وای فای دو بانده، بلوتوث 5.0، 3 x HDMI 2.1 (پشتیبانی از ALLM، eARC)، 2 x USB، اترنت، AV، جک هدفون 3.5 میلی متری و پورت نوری است.

آخرین موضوع، این تلویزیون دارای یک قاب فلزی با حداقل حاشیه است و دارای بلندگوهای 30 واتی با پشتیبانی از صدای Dolby، DTS: Virtual X و DTS-HD است.

شیائومی Mi 8، Mi 9 و Redmi 7A را به لیست “پایان پشتیبانی” خود اضافه کرد

مقاله قبلی

شیائومی اسمارت بند 7 پرو ممکن است به زودی در اروپا عرضه شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *