خبر

شیائومی Mi 8، Mi 9 و Redmi 7A را به لیست “پایان پشتیبانی” خود اضافه کرد

0

شیائومی، مانند سایر برندهای بزرگ، طول عمر محدودی از به روز رسانی و ارتقاء نرم افزار را برای دستگاه ها ارائه می دهد. همانطور که یک مجموعه زیر چکش قرار می گیرد، محصولات جدید و بهبود یافته ظاهر می شوند تا جای خالی را پر کنند. شیائومی Mi 8، Mi 9 و Redmi 7A از جمله محصولات جدید اضافه شده به این لیست هستند. این سه‌گانه هیچ به‌روزرسانی امنیتی یا رابط MIUI را از 25 آگوست دریافت نخواهد کرد.

Redmi 7A و Mi 8 هر دو در سال 2018 عرضه شدند در حالی که Mi 9 در سال 2019 عرضه شد. دارندگان Mi 8، Mi 9 و Redmi 7A جدیدترین به‌روزرسانی MIUI 13 را از شیائومی دریافت نکردند. با این حال، این مدل‌ها MIUI 12.5 را به‌عنوان آخرین به‌روزرسانی دریافت کردند. این خبر برای دارندگان Mi 9 که انتظار دارند قبل از اینکه شرکت پشتیبانی نرم افزاری را قطع کند، یک یا دو به روز رسانی دیگر دریافت کند، شوکه کننده خواهد بود. انصافاً، این تلفن تنها 27 ماه پیش عرضه شد، به این معنی که این شرکت فقط برای مدت کمی بیش از دو سال پشتیبانی نرم افزاری ارائه می کرد.

لیست پایان پشتیبانی لیستی از دستگاه های قدیمی است که به طور مداوم در حال تغییر هستند که چرخه عمر نرم افزار خود را کامل کرده اند. اکثر OEM ها ارتقاء سیستم عامل را به دو ارتقای عمده در هر دستگاه در طول عمر آن محدود می کنند. این ممکن است چندین سال طول بکشد. لیست End-of-Support (EOS) شیائومی در حال حاضر شامل 43 گوشی هوشمند Mi و 38 گوشی هوشمند Redmi است که تعداد کل دستگاه ها را به 81 می رساند.

لی جون: گوشی هوشمند بعدی شیائومی اولترا (احتمالا شیائومی 13 اولترا) در سطح جهانی عرضه خواهد شد

مقاله قبلی

عرضه تلویزیون های هوشمند سری X شیائومی: رزولوشن 4K، Dolby Vision، بلندگوهای 30 واتی و موارد دیگر

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *