خبر

شیائومی اسمارت بند 7 پرو ممکن است به زودی در اروپا عرضه شود

0

در رویداد معرفی سری 12S شیائومی در چین، این شرکت شیائومی بند 7 پرو را معرفی کرد. این پوشیدنی اولین مدل حرفه‌ای در میان ردیاب‌های تناسب اندام مقرون‌به‌صرفه شیائومی باند (که قبلاً Mi Band بود) است. نزدیک به دو ماه پس از معرفی، این محصول ممکن است در نهایت در خارج از سرزمین اصلی چین عرضه شود.

به گفته Kacper Skrzypek، مشاور شیائومی، اسمارت بند 7 پرو (برند بین المللی) شیائومی برای عرضه در اروپا تایید شده است. به نظر می رسد که تمام گواهینامه های لازم را پاک کرده است و ممکن است در آینده نزدیک شروع به کار کند.

نسخه ای که به اروپا می آید دارای شماره مدل M2141B1 خواهد بود. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این نسخه تغییراتی در مشخصات خود خواهد داشت یا خیر.

شیائومی Mi Smart Band 6 NFC را از اواخر سال گذشته در اروپا به فروش رسانده است. این نسخه از ردیاب تناسب اندام با پشتیبانی از پرداخت های بدون تماس و آمازون الکسا ارائه می شود.

از آنجایی که شیائومی اسمارت بند 7 پرو با NFC و کنترل صوتی به صورت استاندارد در چین عرضه می شود، نسخه جهانی به احتمال زیاد این ویژگی ها را حفظ خواهد کرد. امیدواریم این کار را انجام دهد.

عرضه تلویزیون های هوشمند سری X شیائومی: رزولوشن 4K، Dolby Vision، بلندگوهای 30 واتی و موارد دیگر

مقاله قبلی

شیائومی 12 اس اولترا در تست دوربین DxOMark آیفون 13 پرو مکس را شکست داد و جایگاه پنجم را تصاحب کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *