خبر

شیائومی حق اختراع ویلچر هوشمندی را به ثبت رساند

0

شیائومی اخیرا پتنت جدید را به ثبت رسانده است. حق اختراع مورد بحث برای یک ویلچر هوشمند جدید است که با کاربر سازگار است. به این معنی که احتمالاً می‌تواند خودش را تنظیم کند تا راحت‌تر را به کاربر ارائه دهد.

این پتنت توسط ITHome مشاهده شد و تحت عنوان “روش تنظیم هوشمند ویلچر، دستگاه تنظیم هوشمند ویلچر و تجهیزات الکترونیکی” با شماره انتشار آن CN110693654B بود. طبق توضیحات ثبت اختراع، غول فناوری چینی در مورد روشی صحبت می کند که از طریق آن ویلچر هوشمند می تواند هنگام استفاده با کاربر سازگار شود. به عبارت دیگر، ویلچر هوشمند می تواند با توجه به کاربر در حال حرکت بدون هیچ گونه دخالت / ورودی انسانی تنظیم شود.

برای دستیابی به این تنظیمات خودکار، ابتدا باید اطلاعات کاربران را بدست آورد. این به آن اجازه می دهد تا جنبه های خاصی را تغییر دهد تا مناسب تر برای کاربران باشد. قابل ذکر است که این تنظیمات نه تنها به فیزیک بدنی کاربر بلکه به محیط اطراف کاربر ویلچر هوشمند نیز بستگی دارد. ویلچر حتی می تواند ارتفاع را تنظیم کند یا حتی زاویه شیب تکیه گاه پشتی را تغییر دهد تا راحتی بهتری را به کاربر ارائه دهد و در عین حال تجربه کاربر را نیز افزایش دهد.

جالب اینجاست که توضیحات ثبت اختراع ویژگی های فیزیکی خاصی از ویلچر هوشمند را نیز توصیف می کند. این شرکت با داشتن ویلچر قادر است با جمع آوری صداها و تصاویر، اطلاعات پیرامون خود را در زمان واقعی جمع آوری کند. این بدان معنی است که تعدادی سنسور از جمله دوربین و میکروفون را در خود جای می دهد که ممکن است به آن کمک کند تا مشخص کند کاربر در خانه یا خارج از منزل است. اگرچه، در حال حاضر این فقط حدس و گمان است.

قفل هوشمند درب شیائومی 1S با پشتیبانی از MIJIA و Home Kit، NFC با قیمت 203 دلار عرضه شد

مقاله قبلی

اولین مانیتور حرفه ای 4K شیائومی گواهی رنگ PANTONE را دریافت کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *