خبر

اولین مانیتور حرفه ای 4K شیائومی گواهی رنگ PANTONE را دریافت کرد

0

اوایل امروز (دوم دسامبر 2021)، شیائومی رسما اعلام کرد که اولین مانیتور حرفه ای 4K خود به تازگی گواهینامه جدیدی را قبل از عرضه دریافت کرده است. این مانیتور اکنون گواهی رنگ را از PANTONE دریافت کرده است.

این شرکت رسماً اولین مانیتور حرفه ای 4K خود را در Weibo (یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی) معرفی کرده است. اکنون، این برند دوباره مانیتور خود را ارائه کرده است. این بار، نمایشگر را به نمایش گذاشت که گواهی رنگ PANTONE را دریافت کرده است. طبق تیزر، مانیتور مورد بحث قرار است در 4 دسامبر 2021 رونمایی شود. در حالی که غول فناوری چینی مدل های مختلفی از مانیتورها را به فروش می رساند، این اولین نمایشگر حرفه ای 4K در کشور خود چین است.

 

علاوه بر این، گواهی رنگ PANTONE نیز در حساب رسمی Mi Notebook Weibo خود به اشتراک گذاشته شد. متأسفانه، این شرکت هنوز جزئیات دقیق تری در مورد این محصول در حال حاضر فاش نکرده است. اگرچه، تیزرهای قبلی برخی از ویژگی های قابل توجه را در مورد مانیتور آینده نشان داده اند. از آنجایی که صفحه نمایشی است که برای حرفه ای ها هدف قرار می گیرد، صفحه نمایش دارای وضوح 4K به همراه پشتیبانی از 99 درصد طیف رنگی Adobe RGB و DCI P3 است.

در مورد طراحی، تصاویر تیزر قاب زیرین قابل توجهی را نشان می دهند در حالی که طرفین نمای نسبتاً باریک تری دارند. به نظر می رسد که این قاب از پلاستیک یا فلز ساخته شده است، اگرچه در حال حاضر هیچ راهی برای دانستن آن نداریم. در حالی که تیزرهای قبلی جایگاه این مانیتور را فاش نکردند، آخرین تیزر نگاهی به پایه آن به ما ارائه می دهد. می‌توانیم ببینیم که دارای یک پایه مستطیلی مسطح با یک ساقه پهن است که مانیتور را عمودی نگه می‌دارد. حتی دارای یک برش بیضی شکل بر روی این پایه است، با این حال، عملکرد دقیق آن در حال حاضر ناشناخته است.

شیائومی حق اختراع ویلچر هوشمندی را به ثبت رساند

مقاله قبلی

گوشی Redmi 10 Prime 2022 احتمالاً در دست ساخت است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *