خبر

سرمایه گذاری جمعی شیائومی برای پلوپز هوشمند MIJIA 3L با NFC و صفحه نمایش OLED

0

پلوپز های شیائومی از محبوب ترین محصولات خانه هوشمند در فهرست غول فناوری چینی هستند. شیائومی برای اولین بار اجاق پلوپز را در سال 2016 عرضه کرد و اولین پلوپز خود را در سال 2019 در ژاپن عرضه کرد. حتی در ژاپن که پلوپز های برنج از لوازم خانگی رایج هستند، آشپز پلوپز خود شیائومی در طول سال ها ثابت کرده است که در کشور آسیا بسیار محبوب است. شیائومی اکنون MIJIA Smart Rice Cooker 3L را عرضه کرده است، یک نسخه قابل حمل که جای جیب شما را نیز نخواهد گرفت.

پلوپز هوشمند MIJIA 3L همانطور که از نام آن پیداست به ظرف 3 لیتری مجهز است. این همان پلوپز MIJIA Smart IH 3L است که با قیمت 349 یوان (54 دلار) فروخته می شود. با این حال، این نسخه جدید درست مانند صفحه گران قیمت MIJIA Smart Pressure IH Rice Cooker 1S 3L که دارای یک برچسب قیمت 999 یوان (154 دلار) است، در بالای صفحه قرار دارد.

زودپز جدید مجهز به فناوری گرمایش IH Surround و طراحی شیر جمع کننده فشار کروی است که باعث ظریف و شیرین شدن برنج می شود. همچنین دارای آستر مواد پایه به ضخامت 3 میلی متر است و سطح آن با نسل جدید پوشش نچسب پودر Daikin PFA پاشیده می شود.

همچنین لازم به ذکر است که پلوپز هوشمند MIJIA 3L مجهز به فناوری NFC است. این امکان را فراهم می کند که ابزار را از طریق تلفن هوشمند هوشمند مجهز به NFC استفاده کنید. همچنین با پشتیبانی از کنترل صدا با استفاده از بلندگوی هوشمند XiaoAI ارائه می شود. هزینه سرمایه گذاری جمعی 449 یوان (69 دلار پوند) دارد اما پس از تمرین تأمین سرمایه جمعی با قیمت 499 یوان (77 دلار) در چین خرده فروشی می شود.

Redmi K20 به روزرسانی اندروید 11 را در هند دریافت می کند

مقاله قبلی

شایعه شده است که HyperCharge 200W شیائومی تا ژوئن 2022 به تولید انبوه می رسد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *