خبر

Redmi K20 به روزرسانی اندروید 11 را در هند دریافت می کند

0

شیائومی در فوریه بروزرسانی اندروید 11 را برای Redmi K20 در چین منتشر کرد. بعداً، حالت مارک جدید دستگاه Mi 9T در اواخر ماه مه این به روزرسانی را دریافت کرد. اکنون، تقریباً دو ماه بعد، Redmi K20 دریافت به روزرسانی اندروید 11 را در هند آغاز کرده است.

شیائومی طی چند ماه گذشته به روزرسانی MIUI 12.5 را برای تلفن های هوشمند واجد شرایط در سراسر جهان عرضه کرده است. در همین زمان، این شرکت همچنین به روزرسانی Android 11 را انجام داده است.

برخی از دستگاه ها مانند Redmi K20 Pro این به روزرسانی ها را با هم دریافت کرده اند. با این حال، مدل های دیگر مانند Redmi K20 آنها را جداگانه دریافت می کنند.

گفته شد، به روزرسانی اندروید 11 برای Redmi K20 در هند با شماره ساخت V12.1.4.0.RFJINXM عرضه می شود. ساخت نرم افزار در حال حاضر بصورت دسته ای مانند هر به روزرسانی دیگر سیستم OTA عرضه می شود. بنابراین عرضه آن برای سایر مناطق ممکن است مدتی طول بکشد.

Redmi K20 با MIUI 10 مبتنی بر Android 9.0 Pie عرضه شد. تاکنون، این گوشی اندروید 10 و اندروید 11 را همراه با MIUI 11 و MIUI 12 نیز دریافت کرده است. به زودی باید به روزرسانی MIUI 12.5 نیز برای آن عرضه شود.

در آخر، به گفته یک مطلع قابل اعتماد، تلفن احتمالاً در آینده به MIUI 13 بروزرسانی خواهد شد. با این حال، ما انتظار نداریم شیائومی اندروید 12 را برای آن عرضه کند.

شیائومی قرار است گوشی های جدید خود را با تراشه های اسنپدراگون 778G و 888 روانه بازار کند

مقاله قبلی

سرمایه گذاری جمعی شیائومی برای پلوپز هوشمند MIJIA 3L با NFC و صفحه نمایش OLED

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *