خبر

شایعه شده است که HyperCharge 200W شیائومی تا ژوئن 2022 به تولید انبوه می رسد

0

در ماه مه سال جاری، شیائومی، غول فن آوری نوآور چینی، فناوری ابتکاری شارژ سریع خود را که HyperCharge نامیده می شود، معرفی کرد. مفهوم شارژ Hypercharge با یک دستگاه شیائومی Mi 11 Pro نشان داده شد که از یک باتری 4000 میلی آمپری بهره می برد. نتایج اعلام شده توسط شیائومی نشان داد که فناوری HyperCharge در یک رکورد جدید جهانی 8 دقیقه ای قادر به ارائه شارژ سیمی 200 وات از صفر تا 100 درصد بود. از طرف دیگر، HyperCharge همچنین شارژ بی سیم 120 وات را در Mi 11Pro از صفر تا 100 درصد فقط 15 دقیقه طول کشید که یک رکورد جهانی برای شارژ بی سیم است.

گزارش جدید نظارت شده در چین (از طریق MyDrivers) نشان می دهد که HyperCharge شیائومی می تواند از اوایل سال 2022، زمانی که برنامه ریزی می شود تولید انبوه آن تا ژوئن 2022 آغاز شود، در یک گوشی هوشمند آغاز به کار کند. طبق گزارش، HyperCharge می تواند با عرضه Xiaomi Mi 12 Ultra وارد بازار شود.

پس از نمایش HyperCharge در گوشی هوشمند Xiaomi Mi 11 Pro در مه 2021، چندین سوال اصلی در مورد فناوری دستگاه پرسیده شد. همچنین نشان داده شد که پس از 800 چرخه شارژ سریع HyperCharge، باتری بر اساس محاسبات، 20٪ کاهش می یابد.

همچنین این نگرانی وجود داشت که آیا فناوری HyperCharge می تواند در سایر دستگاه های خارج از محدوده Mi نیز اعمال شود. تولیدکنندگان گوشی های هوشمند و سازندگان لوازم جانبی برای شارژ سریع و کمترین عمر باتری مسابقه ای دارند. سرعت شارژ فعلی بین 30 دقیقه تا دو ساعت است. تولیدکنندگان به جابه جایی مرزهای شارژ ادامه داده اند و می توان به زودی رکوردهای جهانی شیائومی برای شارژ با سیم و بی سیم را بشکنند.

سرمایه گذاری جمعی شیائومی برای پلوپز هوشمند MIJIA 3L با NFC و صفحه نمایش OLED

مقاله قبلی

شیائومی در سه ماه دوم 2021 علی رغم افت بازار، همچنان بر بازار گوشی های هوشمند هند تسلط داشت

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *