خبر

ساعت هوشمند Xiaomi IMILAB W11 مخصوص بانوان عرضه شد

0

در اینجا ساعت هوشمند دیگری با ظاهری برتر عرضه شده است. Xiaomi IMILAB W11 یک ساعت هوشمند همه کاره است که دارای طراحی فوق العاده است، صفحه نمایش آن بزرگتر، نازک تر و سبک تر از همیشه است.

Xiaomi Imilab W11 با ظاهر بسیار لوکس و مینیمالیستی عرضه می شود. بدنه ساعت از آلیاژ روی ساخته شده است که به دلیل مات بودن، اثر انگشت روی خود باقی نمی گذارد. ضخامت ساعت فقط 11.4 میلی متر و وزن آن 21.9 گرم است. قسمت جلویی آن دارای کیفیت صفحه نمایش لمسی TFT LCD اندازه 1.09 و رزولوشن 240 * 240  پیکسل است. یک انحنای سه بعدی نیز وجود دارد که به لطف آن لبه های نمایشگر به شکلی دلپذیر و روان تراز می شوند. همچنین گواهینامه IP68 نیز دارد.

Xiaomi Imilab W11 ویژگی هایی مانند پرداخت بدون تماس، بارگیری برنامه ها یا بازی ها را ارائه نمی دهد. هدف آن نظارت بر فعالیتهای تناسب اندام، خواب یا اندازه گیری ضربان قلب متمرکز است. این ساعت دارای حالت های ورزشی داخلی است، شما می توانید در مورد وضعیت ورزش خود اطلاعات کسب کنید. که فعالیتهای ورزشی شما را با دقت ردیابی می کند. همچنین چندین حسگر حرفه ای وجود دارد که داده های فیزیکی را به طور کامل ضبط می کنند و تجزیه و تحلیل علمی بر روی آنها انجام می دهند تا ظرفیت ورزش شما را افزایش دهند.

مهم نیست تماس های دریافتی، پیام کوتاه یا اعلان های سایر برنامه ها. Xiaomi Imilab W11 می تواند بلافاصله با یک یادآوری ارتعاشی به شما اطلاع دهد. هرگز آنچه مهم است را از دست ندهید. W11 می تواند به طرز ماهرانه ای دستور کارهای شخصی شما را کنترل کند، از تماس ها یا پیام های دریافتی به شما اطلاع دهد و هنگامی که بیش از حد نشسته اید، یادآوری های حرکتی را ارائه می دهد. این ساعت همچنین به شما کمک می کند تا کرونومتر، هشدارها و تایمرها و غیره را مدیریت کنید.

عملکرد 24 ساعته نظارت دقیق بر ضربان قلب Xiaomi Imilab W11 از ردیابی عمیق سلامت قلب در صنعت پشتیبانی می کند. پوشاندن مناطق ضربان قلب برای آگاهی از تأثیر ورزش. ساخته شده در سنسور ضربان قلب نوری، با الگوریتم پیشرفته، ساعت کاملاً ارتقا یافته دارای عملکرد اندازه گیری SpO2 است. یک روز کامل را برای درک بهتر وضعیت جسمی و کنترل سلامتی شما تضمین می کند.

برنامه تلفن هوشمند با سیستم عامل Android نسخه 5.1 و بالاتر سازگار است. بلکه با iOS نسخه 9.0 و بالاتر. ساعت از طریق بلوتوث 5.0 متصل می شود. هنگام انتخاب یک وسیله پوشیدنی، مانند ساعت، مقاومت با یک بار شارژ از اهمیت کمتری برخوردار نیست. ساعت Xiaomi Imilab W11 توسط باتری اندازه 180 میلی آمپر ساعت تأمین می شود که دوام آن را در استفاده عادی 15 روز، در حالت safe mode به مدت 30 روز تضمین می کند.

ساعت هوشمند IMILAB W11 هدیه ای ایده آل برای شما، خانواده شما در روزهای تولد، کریسمس , شکرگذاری است.

 

Xiaomi Mi 11X بروزرسانی MIUI 12.5 را در هند دریافت می کند

مقاله قبلی

شیائومی Mi Note 10 Lite و Redmi K30 Ultra به روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت می کنند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *