خبر

شیائومی Mi Note 10 Lite و Redmi K30 Ultra به روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت می کنند

0

شیائومی اخیراً به روزرسانی MIUI 12.5 را برای تعدادی از دستگاه های واجد شرایط منتشر کرده است. جدیدترین گوشی هایی که به این لیست پیوسته اند، Redmi K30 Ultra انحصاری چین و Mi Note 10 Lite منحصر به فرد در بازار است. اولی یک پرچمدار مقرون به صرفه است، در حالی که دومی یک میان رده است.

Redmi K30 Ultra به مناسبت دهمین سالگرد شیائومی در آگوست سال 2020 در کنار Mi 10 Ultra به بازار عرضه شد. این گوشی با MIUI 12 مبتنی بر Android 10 معرفی شد.

اکنون، تقریباً یک سال بعد از انتشار، این گوشی دریافت به روزرسانی MIUI 12.5 را آغاز کرده است. این به روزرسانی سیستم، اندروید 11 را نیز به ارمغان می آورد، دقیقاً مانند Redmi K20 Pro و Mi 9. این به روزرسانی با شماره ساخت V12.5.3.0.RJNCNXM عرضه می شود.

از سوی دیگر، شیائومی Mi Note 10 Lite قبل از تلفن هوشمند قبلی به بازار عرضه شد. از این رو، با MIUI 11 قدیمی تر مبتنی بر اندروید 10 برای اولین بار عرضه شد. با این حال، پس از دریافت به روزرسانی MIUI 12، این گوشی در اوایل سال جاری نیز به روز رسانی Android 11 را دریافت کرد.

اکنون، شیائومی شروع به عرضه به روزرسانی MIUI 12.5 برای نسخه “جهانی” Mi Note 10 Lite کرده است. به روزرسانی با شماره ساخت V12.5.1.0.RFNMIXM عرضه می شود.

به هر حال، شایان ذکر است که ساخت نرم افزارهای تازه منتشر شده برای هر دوی این تلفن های هوشمند در حال حاضر در فاز “Stable Beta” است. این بدان معناست که به روزرسانی به صورت دسته ای برای چند کاربر منتخب عرضه می شود.

این آپدیت برای همه کاربران در روزهای آینده منتشر می شود.

ساعت هوشمند Xiaomi IMILAB W11 مخصوص بانوان عرضه شد

مقاله قبلی

به روزرسانی Android 11 برای شیائومیMi 9T یا همان Redmi K20 منتشر شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *