خبر

Redmi Note 10 Pro / Pro Max بروزرسانی MIUI 12.5 در هند را دریافت نمی کنند

0

شیائومی در ماه مارس ردمی نوت 10 پرو و ردمی نوت 10 پرو مکس را در هند عرضه کرد. این تلفن های هوشمند با MIUI 12 مبتنی بر Android 11 آغاز به کار کردند. دیروز گزارش ها حاکی از آن بود که این دو گوشی برای دریافت به روزرسانی MIUI 12.5 در کشور آغاز شده اند. اما متأسفانه، اینطور نیست.

چند هفته قبل، شیائومی در بازارهای جهانی به صورت آزمایشی MIUI 12.5 را منتشر کرد. این شرکت این آزمایشگرها را ‘Mi Pilot Testers’ می نامد. سازنده تلفن های هوشمند چینی هر از چند گاهی “آزمایشی ” جدید را استخدام می کند زیرا دیگر ساخت MIUI Global Beta را آزاد نمی کند.

برای افرادی که خبر ندارند، تا اواسط سال 2019، شیائومی عادت داشت هفتگی نسخه MIUI Global Beta را منتشر کند. اما در حال حاضر، این ساختهای هفتگی محدود به چین است.

از این رو، تنها راه برای تجربه رسمی ویژگی های جدید MIUI قبل از هر کسی در بازارهای بین المللی، ثبت نام در برنامه آزمایش Mi Pilot است. این آزمایش کنندگان ساختهای انحصاری دریافت می کنند که فقط با ورود به سیستم “حساب Mi” خود می توانند در تلفن های هوشمند ثبت شده Xiaomi ،Redmi یا POCO نصب شوند.

دیگران می توانند این آپدیت ها را به طور غیررسمی نصب کنند. کاربران علاقه مند باید قفل بارگذار تلفن خود را باز کرده و رکاوری سفارشی را برای این منظور نصب کنند. اگرچه این کا گارانتی را باطل نمی کند، اما به شما توصیه می کنیم اگر نمی دانید چه کاری انجام می دهید، این کار را انجام ندهید.

دوباره به موضوع بازگردیم، MIUI 12.5 build (V12.5.1.0.RKFINXM) که برای Redmi Note 10 Pro و Redmi Note 10 Pro Max در حال حاضر در هند منتشر شده است، فقط برای “Mi Pilot Testers” است. به عبارت ساده تر، به روزرسانی برای عموم مردم در دسترس نیست.

ما مطمئن نیستیم که شیائومی چه زمانی MIUI 12.5 را برای این گوشی ها عرضه می کند. اما هر زمان که شرکت این کار را انجام دهد، این مجموعه به صورت “Stable Beta” (عرضه محدود) و پس از آن “Stable” (انتشار نهایی) برای همه عرضه می شود.

MIUI شیائومی توانست باموفقیت 35 زمین لرزه با بزرگای 4.0 ریشتر و بالاتر را در چین هشدار دهد

مقاله قبلی

Xiaomi Mi Notebook Pro X در ماه ژوئن با پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 3050 Ti عرضه می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *