خبر

Xiaomi Mi Notebook Pro X در ماه ژوئن با پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 3050 Ti عرضه می شود

0

شیائومی به تازگی اعلام کرده است که نوت بوک رده بالای آن در ژوئن 2021 به بازار عرضه می شود. لپ تاپ مورد بحث Mi Notebook Pro X جدید است که از پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3050 Ti بهره می برد.

غول فناوری چینی تیزر تبلیغاتی آنلاین را به همراه پوستر تصویری که کارت گرافیک لپ تاپ جدید را نشان می دهد، به اشتراک گذاشت. برای آنهایی که غافل هستند، سری RTX 3000 آخرین سری کارت گرافیک های انویدیا است که RTX 3050 Ti و RTX 3050 آخرین کارت های معرفی شده هستند. این کارت ها GPU های سطح ابتدایی هستند که پشتیبانی از ردیابی اشعه و فناوری DLSS را نیز ارائه می دهند. تراشه های کارت گرافیک براساس فرایند 8 نانومتری سامسونگ و با RTX 3050 Ti دارای 2560 هسته CUDA و 4 گیگابایت GDDR6 VRAM ساخته شده اند.

این کارت گرافیک به اندازه کافی قدرتمند است تا در اکثر عناوین AAA که اخیراً عرضه شده اند عملکرد مناسبی داشته باشد و همچنین نرخ فرم فوق العاده ای را را برای عنوان محبوب اسپورت ارائه دهد. تست های رسمی انویدیا نشان می دهد که این کارت گرافیک می تواند بازی های Minecraft و Call of Duty: Blacks Ops با فرکانس 60 فریم در ثانیه و وضوح 1080p به راحتی اجرا کند.

با معرفی کارت های گرافیک جدید، سازندگان مختلف لپ تاپ اعلام کرده اند که به زودی لپ تاپ های جدید خود را عرضه می کنند و به نظر می رسد شیائومی نیز یکی از آنها باشد. ما همچنین می توانیم مشخصات مانند حافظه ذخیره سازی SSD و حدود 16 گیگابایت RAM را نیز انتظار داشته باشیم. به همین ترتیب، حداقل یک تراشه نسل 10 اینتل یا پردازنده سری Ryzen 5000 در صورت عرضه در نسخه AMD، پیشبینی کنیم. اگرچه، این فقط حدس و گمان است.

Redmi Note 10 Pro / Pro Max بروزرسانی MIUI 12.5 در هند را دریافت نمی کنند

مقاله قبلی

Redmi 10X Pro 5G و Redmi Note 9S به روزرسانی اندروید 11 را دریافت می کنند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *