خبر

شایعه: شیائومی تیم محصولات TWS را برای سری آتی FlipBuds دور هم جمع می کند

0

هدفون های بی سیم واقعی (TWS) اکنون به یک محصول اصلی تبدیل شده اند و بیشتر سازندگان گوشی های هوشمند اکنون هدفون های TWS خود را عرضه کرده اند. شیائومی نیز در این رده از رهبران است.

اکنون، گزارش جدیدی از DSP-Charles منتشر شده است که نشان می دهد غول فناوری چینی شیائومی تیم خود را برای خط تولید TWS بازسازی کرده است و این تیم جدید اکنون وظیفه به روزرسانی مجموعه گوشی ها را بر عهده گرفته است.

اولین کاری که تیم وظیفه آن را دارد، ارتقا گوشی های بی سیم واقعی Xiaomi Air به سری FlipBuds شیائومی است. برای کسانی که بی اطلاع هستند، شیائومی در ترکیب جدید TWS – Xiaomi FlipBuds و FlipBuds Pro در اوایل سال جاری علائم تجاری ثبت کرده است.

سری آتی FlipBuds جایگزین خط تولید موجود گوشی های TWS خواهد شد اما باید دید چه زمانی تعداد هدفون های بی سیم امسال تحت مجموعه جدید شیائومی عرضه می شود.

در حال حاضر، شیائومی چندین هدفون بی سیم واقعی تحت مجموعه Air دارد  از جمله Air 2S ،Air 2 SE ،Air 2 Pro ،AirDots و موارد دیگر. تا به اینجا، اطلاعات زیادی درباره ترکیب FlipBuds در دست نمی باشد اما انتظار داریم در هفته های آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنیم.

طبق داده های IDC، شیائومی سال گذشته با تولید 50.7 میلیون دستگاه، با 11.4درصد از سهم بازار، دومین سازنده دستگاه های پوشیدنی بود. کل محموله های دستگاه های پوشیدنی در سه ماه آخر 2020 به 153.5 میلیون دستگاه رسیده است که رشد 27.2 درصدی را ثبت کرده است.

تاریخ رونمایی و مشخصات Redmi K40 Game Enhanced Edition مشخص شد

مقاله قبلی

کاربران شیائومی با مشکل مادربردهای سوخته در Mi 11 روبرو هستند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *