خبر

تاریخ رونمایی و مشخصات Redmi K40 Game Enhanced Edition مشخص شد

0

امروز، این شرکت چینی تأیید کرد که تلفن بعدی سری K40 خود را Redmi K40 Game Enhanced Edition می نامد و در تاریخ 27 آوریل طی یک رویداد جدید آن را عرضه خواهد کرد. این اولین گوشی هوشمند بازی شیائومی با نام تجاری Redmi خواهد بود.

مشخصات Redmi K40 Gaming Edition:

Redmi برای نشان دادن ویژگی های اصلی نسخه Game Enhanced Edition یک تصویر را منتشر کرده است. این نشان می دهد که تلفن به دکمه های مکانیکی مجهز شده تا تجربه بازی فوق العاده تری داشته باشید. تنظیمات دوربین سه گانه عمودی با نور پردازی در گوشه بالا سمت چپ تلفن وجود دارد.

اخیراً، توسط مقامات 3C چین تخمین زده شده است که دستگاه های شیائومی با شماره مدل M2102K10C و M2104K10C ممکن است دارای دو نوع نسخه Game Enhanced Edition باشند. لیست های 3C نشان داد که این دستگاه ها از اتصال 5G پشتیبانی می کنند و با یک شارژر سریع 67 وات عرضه می شوند.

Redmi K40 Game Enhanced Edition توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می شود. انتظار می رود این تلفن هوشمند از همان صفحه نمایش 6.67 اینچی S-AMOLED E4 در سایر تلفن های هوشمند سری K40 بهره ببرد. تلفن های سری K40 فعلی از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می کنند. در حالی که نسخه K40 Game Enhance Edition دارای نرخ تازه سازی تا 144 هرتز است.

Oppo Enco Buds نسل جدید در این ماه عرضه می شود

مقاله قبلی

شایعه: شیائومی تیم محصولات TWS را برای سری آتی FlipBuds دور هم جمع می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *