خبر

کاربران شیائومی با مشکل مادربردهای سوخته در Mi 11 روبرو هستند

0

اخیراً، کاربران مختلف شیائومی Mi 11 از مسئله ای که چندین مشتری را تحت تأثیر قرار داده، شکایت دارند. این شکایات مربوط به مادربرد مدل پرچمدار جدید است که ظاهراً برای تعدادی سوخته است.

طبق گزارش ITHome، کاربران مختلف Mi 11 نظرات خود را در مورد این موضوع در حساب رسمی Weibo مدیر عامل شرکت Lei Jun، وب سایت میکروبلاگینگ چینی، اعلام کرده اند. در این نظرات، افراد مختلف تجربه مشابه مادربردها را در تلفن های هوشمند Mi 11 خود در حال سوختن به اشتراک گذاشتند. متأسفانه در حال حاضر این مقام ارشد هنوز به هیچ یک از این اظهارنظرها پاسخ نداده است.

علاوه بر این، کاربران مختلف اظهار داشتند که دستگاه های آنها به شدت داغ می شوند و معتقدند دلیل آن سیستم اتلاف حرارت دستگاه باشد. اگرچه، هم اکنون هیچ اظهارنظر رسمی توسط غول فناوری چینی نشده است. Mi 11 مدل پرچمدار 2021 این شرکت است که فروش چشمگیری را در کشور خود در چین، جایی که 1 میلیون محموله آن فقط در 21 روز بار گیری شده است.

با این حال، از آن زمان به بعد، کاربران مختلف از مشکلات مختلفی مانند مصرف زیاد برق و عمر باتری کمتر، همراه با اینکه دستگاه در بعضی مواقع بسیار گرم است، شکایت دارند. چند کاربر اضافه کردند که انجام بازی های ویدئویی برای بیش از ده دقیقه باعث گرم شدن بیش از حد تلفن های هوشمند آنها می شود.

 

شایعه: شیائومی تیم محصولات TWS را برای سری آتی FlipBuds دور هم جمع می کند

مقاله قبلی

عرضه جهانی شیائومی MI MIX Fold ممکن است نزدیک باشد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *