خبر

سرمایه گذاری جمعی شیائومی برای دستگاه نودل ساز دستی Kribee Big V

0

چین علاقه وافری به ماکارونی دارد که نودل یکی از عناصر مهم فرهنگی در جامعه چین و فرهنگ آن است. نودل به دلیل طعم لذیذ و ارزش غذایی غنی مورد علاقه غذاخوری های سراسر این کشور است. با این حال، با شتاب گرفتن سرعت زندگی، مردم دیگر انرژی ساختن نودل دست ساز خسته کننده را ندارند و افراد بیشتری تصمیم می گیرند برای رفع اشتهای خود به رستوران های نودل بروند.

شیائومی اکنون یک سازنده نودل دستی را تحت سرمایه گذاری جمعی در پلاتفرم Youpin عرضه کرده است. این محصول با قیمت 30 دلار یک محصول مقرون به صرفه است. این محصول می تواند مراحل ساخت رشته را ساده کند و به مصرف کنندگان اجازه دهد نودل خوبی در خانه درست کنند.

دستگاه نودل دستی Kribee Big V  برنده جایزه Red Dot 2021 آلمان برای طراحی منحصر به فرد V شکل شد. طراحی آن ارگونومیک و کار با آن آسان است، که همین عامل در استفاده از آن از خستگی جلوگیری می کند.

بافت جویدنی نودل یکی از مهمترین عناصر بسیاری از مصرف کنندگان است. سازنده نودل دستی Kribee با الهام گرفتن از فن آوری فشرده سازی باستانی نودل برای شکل دادن به طعم رشته های دستی ساخته شده است. بنابراین دستیابی به بافت صاف، محکم و جویدنی نودل با این دستگاه کاملاً راحت است.

برای استفاده از نودل ساز، کاربر فقط باید آرد و آب را به نسبت مناسب مخلوط کرده و سپس خمیر را قبل از ریختن در سطل رشته، درون کیسه ورز برای ورز دادن بریزد. پس از بستن سطل، سپس دستگاه روشن می شود تا دستگاه ماکارونی تازه ساخته شود. می توان از آن برای تهیه 200 گرم مخلوط آرد در یک زمان استفاده کرد.

نودل ساز همچنین به دو سطل نودل در اندازه های مختلف مجهز است، چه یک کاسه بزرگ نودل و چه نودل باریک، همه به راحتی درست می شوند.

از نظر سرعت، نودل ساز دستی Kribee Big V می تواند رشته ها را در مدت زمان 15 ثانیه و بدون اینکه به پایین بچسبد، بیرون بکشد ، بنابراین از روش سنتی ساخت نودل خلاص می شوید.

نودل ساز دستی Kribee Big V سبک و کم حجم است و فضای ذخیره سازی را اشغال نمی کند. طراحی سطل رشته فرنگی قابل جدا شدن پس از استفاده می تواند به سرعت تمیز شود و باعث صرفه جویی در وقت می شود. دستگاه را می توان به هر سوکت متصل کرد و استفاده از آن را در هر مکان امکان پذیر می کند.

Mi 11 Ultra از صفحه Mi Band 5 به عنوان نمایشگر ثانویه خود استفاده می کند

مقاله قبلی

Lei Jun پس از بررسی در Weibo، در یک پخش مستقیم از ماشین الکتریکی شیائومی و دامنه قیمت آن رونمایی کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *