خبر

Lei Jun پس از بررسی در Weibo، در یک پخش مستقیم از ماشین الکتریکی شیائومی و دامنه قیمت آن رونمایی کرد

0

پس از چندین شایعه، سرانجام شیائومی از آغاز کارهایی که با عرضه اولین خودروی الکتریکی هوشمند (EV) خود در چین به اوج خود می رسد، خبر داد. این وسیله نقلیه الکتریکی یکی از مهمترین نکات قابل توجه در پخش مستقیم توسط بنیانگذار شیائومی Lei Jun بود که دیروز پخش شد. این پخش بخشی از فعالیت های بزرگداشت یازدهمین سالگرد این برند بود.

در پخش مستقیم، Lei Jun فاش کرد که اولین اتومبیل شیائومی یا یک سدان خواهد بود یا یک SUV. وی همچنین فاش کرد که اتومبیلی که انتظار می رود یک وسیله نقلیه الکتریکی باشد در محدوده قیمت 100000 یوان (حدود 15000 دلار) تا 300000 یوان (حدود 45000 دلار) خرده فروشی خواهد شد. این بدان معناست که این خودرو یک محصول مقرون به صرفه نخواهد بود اما در رده متوسط تا سطح بالایی قرار خواهد گرفت.

بحثهای بیشتری در مورد استفاده از آرم جدید Mi بر روی خودرو انجام شد و Lei Jun فکر می کند که طراحی جدید مناسب تر از آرم مربع قبلی برای خودرو است. با توجه به اینکه تغییر شکل آرم شیائومی بعد از معرفی این ماشین بود ممکن اسن از همان آرم قبلی استفاده شود.

پیش از این، لی جون قبل از پخش مستقیم، نظرسنجی را در مورد Weibo انجام داد و در آنجا نظر طرفداران را در مورد برخی جنبه های اصلی EV جلب کرد. برخی از پرسش ها شامل این است که آیا طرفداران خودرویی با مارک شیائومی را ترجیح می دهند یا اینکه این خودرو باید با مشارکت یک سازنده تثبیت شده اتومبیل روانه بازار شود.

همچنین از نوع اتومبیل ها با گزینه هایی از جمله اتومبیل هایی مانند SUV، سدان، اتومبیل های اسپرت و RV پرسیده شد. سوال در مورد دامنه قیمت گزینه “کمتر از 100،000 یوان” بود. همانطور که انتظار می رفت، اکثر طرفداران این برند اتومبیلی را ترجیح می دهند که قیمت آن کمتر از 100000 یوان (15000 دلار) باشد.

سرمایه گذاری جمعی شیائومی برای دستگاه نودل ساز دستی Kribee Big V

مقاله قبلی

شیائومی Mi 11 Ultra در مالزی ارزان تر از اروپا است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *