خبر

Mi 11 Ultra از صفحه Mi Band 5 به عنوان نمایشگر ثانویه خود استفاده می کند

0

یکی از ویژگی های جالب Mi 11 Ultra نمایشگر ثانویه آن است که در پشت و در کنار دوربین ها قرار دارد. این صفحه نمایش 1.1 اینچی AOD عملکردهای مختلفی را انجام می دهد، از نمایش زمان و تاریخ گرفته تا نمایش هشدارهای تماس و سایر اعلان ها تا دو برابر شدن به عنوان منظره یاب کوچک برای دوربین ها، مطمئناً این صفحه کوچک می تواند کارهای زیادی انجام دهد.

به نظر می رسد که این نمایشگر عقب مخصوص Mi 11 Ultra ساخته نشده است بلکه همان نمایشگر مورد استفاده در محصول دیگر شیائومی است که برای گوشی هوشمند پرچمدار به کار رفته است.

طبق گفته ITHome، مدیرعامل شیائومی، لی جون، امروز در یک پخش مستقیم در چین فاش کرد که نمایشگر ثانویه Mi 11 Ultra همان نمایشگر مورد استفاده در Mi Band 5 است که سال گذشته منتشر شد! بله، این همان صفحه نمایش 1.1 اینچی AMOLED Mi Band 5 (Mi Smart Band 5) است.

ما مطمئن نیستیم که آیا شیائومی صفحه واحدهای فروخته نشده Mi Band 5 را استفاده کرده یا واحدهای بیشتری از نمایشگر را به تامین کننده سفارش داده است. با این وجود، این که این صفحه نمایش به صورت سفارشی ساخته نشده است، به معنای کمک به کاهش هزینه تولید Mi 11 Ultra است.

Mi 11 Ultra دارای صفحه نمایش اصلی خمیده 6.81 اینچی 1440 * 3200 با سوراخ برای دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی است. یک پردازنده اسنپدراگون 888 و با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 جفت می شود. چندین نسخه ذخیره سازی نیز وجود دارد که حداکثر آنها 512 گیگابایت است.

Mi 11 Ultra برای دوربین های خود دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی GN2 سامسونگ، یک دوربین زاویه دید فوق العاده 48 مگاپیکسلی سونی IMX586 و یک سنسور 48 مگاپیکسلی دیگر IMX586 سونی با یک لنز پریسکوپ است که دو برابر یک دوربین تله و یک دوربین ماکرو است.

یک باتری 5000 میلی آمپری در داخل گوشی وجود دارد که از شارژ بی سیم 67 وات سریع و 67 وات سریع پشتیبانی می کند. قیمت این گوشی 914 دلار برای نسخه 8 گیگابایتی رم + 256 گیگابایت در چین است در حالی که اروپا یک نسخه 12 گیگابایتی رم + 256 گیگابایت دارد که دارای برچسب قیمت 1200 یورویی می باشد.

سرمایه گذاری جمعی شیائومی برای دریل برقی هوشمند خانگی بدون جارو MIJIA با قیمت 68 دلار

مقاله قبلی

سرمایه گذاری جمعی شیائومی برای دستگاه نودل ساز دستی Kribee Big V

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *