خبر

شیائومی زودپز برقی هوشمند MIJIA 5L را با قیمت 60 دلار عرضه می کند

0

شیائومی در حال ساخت یک اکوسیستم از ابزارهای خانگی هوشمند با مجموعه ای از محصولات هیجان انگیز و ابتکاری است. در 48 ساعت گذشته، ما شاهد عرضه چندین محصول مختلف از تلفن های هوشمند، رایانه های شخصی، پوشیدنی های هوشمند، تجهیزات نظافت منزل، رطوبت ساز تا تهویه مطبوع نسل جدید و سایر محصولات هیجان انگیز خانه های هوشمند بوده ایم. این محصولات بخشی از هدف گسترده شرکت در ارائه راحتی و راه حل های ابتکاری برای چالش های اصلی خانه داری است.

تولید کننده گوشی های نوظهور چینی همچنین یک اجاق برقی هوشمند کاربر پسند با قابلمه پنج لیتری عرضه کرده است که می تواند پخت سریع غذاهای مختلف را فراهم کند. محصولی با نام تجاری اجاق گاز فشار الکتریکی MIJIA 5L می تواند ظرف چند دقیقه 20 کاسه برنج بپزد. در واقع، این یک ارتقا از اجاق گاز فشار الکتریکی هوشمند MIJIA 2.5L است که در دسامبر سال 2020 عرضه شد، تفاوت عمده در اندازه است.

زودپز برقی هوشمند MIJIA علاوه بر این به خانه افزوده شده است زیرا بیشتر افراد پس از همه گیری COVID-19 که همه جهان را ویران کرد، از لوازم خانگی هوشمند استقبال می کنند. قابلمه زودپز دارای ابعادی 288 * 286 * 296 میلی متر است. این بسته دارای دو قابلمه داخلی 5 لیتری است که قادر به تهیه پخت و پز برای مقدار زیادی غذا است.

قابلمه های داخلی زودپز نیز به این معنی است که شما می توانید به راحتی دو غذا را همزمان بپزید. زمان تخمین زده شده پخت و پز با استفاده از زودپز به طور قابل توجهی کاهش می یابد و بسته به آنچه که پخته می شود ممکن است به 40 دقیقه یا کمتر برسد.

زودپز برقی هوشمند شیائومی قادر به ارائه متنوعی از حالت دما و فشار است که غذا را دقیقاً مطابق با سلیقه شما طبخ می کند. زودپز هوشمند دارای پشتیبانی برنامه است که کاربر را قادر می سازد صدها دستور العمل را انتخاب کرده و با یک کلیک امکان پخت را فراهم کند.

این محصول دارای قدرت 1000 وات است. اگرچه میزان تحمل حداکثر فشار آن را نمی دانیم، اما نسخه 2.5L قادر به تحمل فشار حداکثر 70 کیلو پاسکال است. بنابراین، این نسخه به دلیل حجم بیشتر باید بالاتر باشد.

مانند اکثر محصولات MIJIA، زودپز برقی هوشمند نیز می تواند از طریق WiFi به برنامه Mijia متصل شود و امکان انجام کارهایی مانند شروع به پختن از راه دور به وسیله تلفن همراه را فراهم می کند. همچنین می توانید دستور العمل های زیادی را در برنامه مشاهده کنید.

زودپز برقی هوشمند MIJIA شیائومی اکنون از طریق Jingdong (JD.com) با قیمت 399 یوان (60 دلار) در چین پیش فروش می شود. فروش این محصول از اول آوریل آغاز خواهد شد.

آبمیوه گیری قابل حمل شیائومی MIJIA، می تواند با یک بار شارژ 12 فنجان آب میوه گیری کند

مقاله قبلی

شیائومی Mi Pad 5 به تراشه سری Snapdragon 800 و ویژگی های مشابه صفحه نمایش Mi Mix Fold مجهز می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *