خبر

آبمیوه گیری قابل حمل شیائومی MIJIA، می تواند با یک بار شارژ 12 فنجان آب میوه گیری کند

0

شیائومی اخیراً یک سری لوازم خانگی قابل حمل با مارک MIJIA را در بازار Jingdong چین عرضه کرده است. یکی از محصولات، آبمیوه گیری قابل حمل MIJIA است و دارای برچسب قیمت 99 یوان (15 دلار) است.

فنجان آبمیوه گیری 300 میلی لیتر حجم دارد و با استفاده از بدن ضخیم تریتان با درجه تماس مواد غذایی تولید می شود. همچنین یک باتری لیتیوم 1300 میلی آمپر ساعتی روی آن تعبیه شده است که گفته می شود قادر است با یک بار شارژ 12 فنجان آب را استخراج کند. حداکثر سرعت روتورها می تواند به 18000 دور در دقیقه برسد. به مدت 35 ثانیه کار می کند و در طی آن دوره باید تمام میوه های موجود در ظرف مخلوط شده باشد به طور خودکار خاموش می شود. همچنین با چندین عملکرد حفاظت ایمنی همراه است.

آبمیوه گیر قابل حمل Mijia دارای قدرت 45 وات است که می تواند میوه ها را با سرعت 18000 دور در دقیقه خرد کند و به جداسازی آب از باقی مانده کمک کند. مخلوط باید کمتر از 6٪ مانده داشته باشد. علاوه بر این، دستگاه آب میوه گیری از چهار تیغه 304 فولاد ضد زنگ استفاده می کند. همچنین از طریق رابط USB-C شارژ می شود که می تواند در هر جایی وصل شود.

علاوه بر این، دستگاه آبمیوه گیری قابل حمل MIJIA به درجه ضد آب IPX6 مجهز است که اطمینان از شستشوی تمام قطعات در زیر آب روان را می دهد. این دستگاه همچنین قابلیت تمیزکاری خودکار را دارد. این کار را می توان با افزودن آب و فقط دو بار فشار دادن دکمه روشن / خاموش فعال کرد.

سرانجام، آبمیوه گیری یک طرح شارژ / تخلیه و مدیریت حرارتی سطح دیجیتال 3C را تصویب می کند. این مخلوط کن همچنین دارای اولین سوئیچ ایمنی دو قفل صنعت با محافظت سه گانه است.

در حال حاضر این محصول با قیمت 99 یوان (15 دلار) در Jingdong در پیش فروش است. انتظار می رود این محصول از 2 آوریل به فروش برسد.

شیائومی Robot Vacuum Pro با توانایی های جدید عرضه شد

مقاله قبلی

شیائومی زودپز برقی هوشمند MIJIA 5L را با قیمت 60 دلار عرضه می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *