خبر

شیائومی Mi Pad 5 به تراشه سری Snapdragon 800 و ویژگی های مشابه صفحه نمایش Mi Mix Fold مجهز می شود

0

شایعه شده است که مدتی است که شیائومی روی تبلت جدیدی کار می کند. Mi Pad 5 که انتظار می رفت اوایل این هفته در جریان کنفرانس های آنلاین معرفی شود، اما این طور نبود.

جزئیات دقیق تر در مورد مشخصات و ویژگی های دستگاه هنوز ناشناخته است. اما، یک پست آنلاین اخیر از طرف Weibo tipster، یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی، برخی از ویژگی های فرض شده خود را فاش کرده است. بر اساس پست، در این تبلت جدید عملکرد هاییی نمایش داده می شوند که مشابه صفحه تاشو است که در Mi Mix Fold یافت می شود. به عبارت دیگر، ما می توانیم از حالت PC دستی، پنجره های موازی، کشیدن و رها کردن صفحه دوتایی و موارد دیگر پشتیبانی داشته باشیم.

وبلاگ نویس Weibo همچنین اضافه کرد که PPI صفحه نمایش خیلی بالا نخواهد بود ولی از نرخ تازه سازی بالا پشتیبانی می کند. Mi Pad 5 از پردازنده سری Snapdragon 800 نیز برخوردار خواهد بود. متأسفانه مشخص نیست که این دستگاه با کدام پردازنده روانه بازار می شود، اما این پردازنده می تواند یک پردازنده کوالکام اسنپدراگون 870 باشد.

اگرچه طبق گزارشات قبلی، این تبلت از صفحه نمایش 11 اینچی با رزولوشن 2K و نرخ تازه سازی 144 هرتز و سرعت نمونه برداری لمسی تا 480 هرتز بر روی صفحه نمایش LCD برخوردار است. به خاطر داشته باشید، این هنوز یک گزارش تأیید نشده است.

شیائومی زودپز برقی هوشمند MIJIA 5L را با قیمت 60 دلار عرضه می کند

مقاله قبلی

مقایسه مشخصات شیائومی Mi Mix Fold و سامسونگ Galaxy Z Fold 2

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *