خبر

شیائومی Robot Vacuum Pro با توانایی های جدید عرضه شد

0

امروز در تاریخ 31 مارس 2021، شیائومی Robot Vacuum Pro جدید را در روز دوم مراسم مگا عرضه کرد. چندین مراسم معرفی مانند Mi Mix Fold و لوگو جدید ساخته شده توسط Hara Kenya برگزار شده بود. دیروز همچنین این شرکت اولین پروژه اتومبیل First Electric را ارائه داد. حالا بیایید به ویژگی های این محصول بپردازیم.

ویژگی های شیائومی Robot Vacuum Pro:

شیائومی Mi Robot Vacuum Pro جدیدترین ربات است که کف را جارو و شستشو می دهد. فقط در رنگ سیاه طراحی شده است زیرا طبق آنچه گفته شد “رنگ سیاه برای همه محیط هل خوب به نظر می رسد”. ویژگی این محصول در توانایی جلوگیری از برخورد با موانع است. بیایید یک سناریو معمولی را تصور کنیم: کفش، کابل و چندین اشیا دیگر همه در یک مکان ربات در این حالت، اگر با اشیا روبرو شود، باید دور بزند. ربات جدید این مشکل را حل می کند: مجهز به الگوریتم جدیدی است که به ربات امکان می دهد در صورت یافتن مانعی فوراً متوقف شود.

یک سیستم تشخیص 3D ToF با دو چشم + RGB وجود دارد که اساساً یک سیستم دو چشمی است. این پردازنده به 4 هسته در پردازنده گرافیکی و 2 هسته در MPU مجهز شده است که می تواند با آنها حداکثر تجربه را در شناخت موانع (حتی کابل های کوچک) کسب کند. واکنش ربات فوری است. ویژگی دیگر حالت شستشوی کف است که به طور خودکار تشخیص می دهد اگر با یک فرش، موکت یا نوع دیگری از مواد روبرو شد، به طور مستقل تصمیم بگیرد که آیا آن را دور بزند یا حالت را عوض و حالت شستشو را فعال کند.

همچنین می توان قدرت مکش را انتخاب کرد، که البته محدودیت اساسی دارد. پیش از این ما باید به صورت دستی نام اتاق را در برنامه موجود وارد می کردیم، اما از امروز امکان انجام آن به طور خودکار توسط ربات وجود دارد. از نظر سخت افزاری، این ربات دارای قدرت مکش 4000 pa، باتری 5200 mAh و ظرفیت 550 ml را برای مخزن دارد. قیمت 2،999 یوان، حدود 390 € است.

سرمایه گذاری جمعی شیائومی برای Mi Power Bank Boost Pro 30000mAh در هند با پرداخت 27 دلار

مقاله قبلی

آبمیوه گیری قابل حمل شیائومی MIJIA، می تواند با یک بار شارژ 12 فنجان آب میوه گیری کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *