خبر

جاروبرقی رباتی هوشمند Viomi VSLAM شیائومی عرضه شد

0

شرکت زنجیره ای زیست محیطی Viomi یک جاروبرقی جدید ربات را راه اندازی کرده است. این محصول با نام Viomi VSLAM Smart Robot Vacli Cleaner با سیستم ناوبری بصری VSLAM یکپارچه شده است. در ابتدا با قیمت 1،599 یوان (228 پوند) قیمت گذاری شد اما در حال حاضر در شیائومی یوپین با قیمت 1.099 یوان (157 پوند) پیشنهاد شده است.

جاروبرقی رباتی هوشمند Viomi VSLAM شیائومی از یک فن NIDEC وارداتی ژاپنی با قدرت مکش بزرگ 2600Pa و تنظیم حالت مکش 4 سرعته استفاده می کند. سیستم تمیز کردن نسل جدید که دارای برس های دوطرفه است ، فقط گرد و غبار جمع می کند و باعث افزایش گرد و غبار نمی شود. با استفاده از برس غلطکی ضد سیم پیچ V شکل ، می تواند موهای سخت تمیزشونده را به راحتی تمیز کند.

لیست جاروبرقی هوشمند شیائومی را از شیراز مارکت ببینید

جاروبرقی رباتی هوشمند Viomi VSLAM شیائومی از سه حالت جارو و جابجایی پشتیبانی می کند که شامل یک جارو کشیدن و جابجایی یکپارچه ، جارو برقی منفرد ، و یک حالت تی کشی تکی است. جاروبرقی بدنه ای باریک دارد که ضخامت آن تنها 7.8 سانتی متر است و امکان نفوذ در زیر تختخواب و تمیز کردن زیر مبل را آسان می کند.

علاوه بر این ، به دوربین با زاویه دید عریض HD مجهز شده است که می تواند به سرعت اطلاعات محیطی را هنگام حرکت ضبط کند. اجزای دوربین می توانند مجموعه ای از 40،000 نقطه در هر ثانیه را کامل کنند و به سرعت یک طرح محیطی بسازند. با استفاده از الگوریتم هوشمند VSLAM ، الگوریتم شبکه عصبی آنالوگ و نرخ محاسبه مسیر 60 بار / ثانیه ، می تواند به طور خودکار بهترین ها را در بین طرح های برنامه ریزی چند مسیر انتخاب کند تا کارایی تمیزکاری را به طور کامل انجام دهد.

باتری داخلی 3200 میلی آمپر ساعتی آن حداکثر 2 ساعت عمر باتری دارد و از شارژ خودکار نیز پشتیبانی می کند. جاروبرقی با داشتن 12 نوع سنسور مختلف در داخل ، قابلیت شناسایی و جلوگیری از موانع تا 2 سانتی متر را دارد.

حق ثبت اختراع نوع شیائومی می میکس آلفا با نمایشگرهای دوگانه و دوربین بزرگنمایی AI + ویدئو

مقاله قبلی

شیائومی MIUI را برای TV 3.0 عرضه می کند، زیبایی شناسی جدید و تجربه متقابل هوشمند را به ارمغان می آورد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *