خبر

شیائومی MIUI را برای TV 3.0 عرضه می کند، زیبایی شناسی جدید و تجربه متقابل هوشمند را به ارمغان می آورد

0

شیائومی سومین آپدیت رابط کاربری تلویزیون متمرکز را که با نام MIUI برای TV 3.0 در چین عرضه کرد. برای کسانی که غافل هستند ، MIUI برای تلویزیون اجازه می دهد تا کاربران بتوانند گوشی هوشمند خود را به ریموت کنترل ، میکروفون ، کنترل بازی و حتی صفحه نمایش دوم تبدیل کنند. ایده اصلی این است که به کاربران امکان برقراری ارتباط مستقیم با تلویزیون توسط خود MIUI را بدهد. این شرکت با استفاده از نرم افزار جدید ، زیبایی شناسی رابط کاربری را بازسازی می کند و در عین حال آن را باهوش تر و تعامل تر نیز می کند.

MIUI برای TV 3.0 بیشتر بر محتوا تمرکز می کند!

به نظر می رسد شیائومی با رابط کاربری جدید خود بیشتر روی محتوا تمرکز می کند و این ایده نسخه جدید است. از این پس ، بسته به ترجیحات و تاریخچه کاربران ، ساختار اطلاعات سازماندهی مجدد خواهد شد. این بدان معناست که اکنون محتوا را در صفحه اصلی خود نسبت به شخصیت خود مشاهده می کنید.

در صفحه جزئیات جدید ، به منظور کنترل بیشتر و بهبود کارایی مشاهده ، ویژگی های پخش تعبیه شده است. شیائومی همچنین ترفندهای بی شماری را برای انیمیشن اضافه کرده است تا کمی جالب باشد. ما در حال بررسی اثرات انیمیشن موج دار ، برنامه ریزی کانال ها و پیمایش با جلوه های اینرسی و موارد دیگر هستیم. همچنین می توانید یک حالت مشاهده فیلم را مستقیماً در صفحه جزئیات دریافت کنید. اگر می خواهید یک رابط کاربری ساده تر داشته باشید ، حالت مینیمالیستی نیز وجود دارد. این حالت حداقلی نیز نیازها را تأمین می کند و کاوش در آنها را آسان تر می کند.

MIUI جدید برای TV 3.0 نیز کمی بیشتر در قسمت مرور تمرکز دارد. این برند ادعا می کند که رابط کاربر جدید ، مرور را راحت تر و لذت بخش تر می کند. با نسخه جدید ، می توانید تلفن هوشمند خود را به یک کنترل از راه دور برای تلویزیون خود تبدیل کنید. این حرکات ، کنترل کننده صفحه نمایش لمسی راحت برای بازی و همچنین میکروفون کارائوکه را ارائه می دهد. دومی جالب به نظر می رسد.

آیا به بازار جهانی دسترسی پیدا خواهد کرد؟

MIUI برای TV هرگز راهی بازار جهانی نکرده است. این محصول صرفاً برای بازار چین طراحی شده است و طبق نیاز آنها قالب بندی می شود. از آنجایی که Mi TV اکنون در بازارهای عمده موجود است ، یک نسخه متمرکز جهانی ممکن است یک افزودنی خوب برای سبد شرکت باشد.

به نظرتون آیا چنین چیزی از این برند در سطح جهانی راه خود را پیدا خواهد کرد یا خیر؟

جاروبرقی رباتی هوشمند Viomi VSLAM شیائومی عرضه شد

مقاله قبلی

شیائومی MI Ebook Reader مجوز بلوتوث را دریافت می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *