خبر

حق ثبت اختراع نوع شیائومی می میکس آلفا با نمایشگرهای دوگانه و دوربین بزرگنمایی AI + ویدئو

0

در حالی که شیائومی می میکس آلفا در سال 2019 رونمایی شد ، این دستگاه هرگز شاهد عرضه تجاری نبوده است. این دستگاه مفهومی از این شرکت بود که در آن زمان بسیاری از طرح ها و فناوری های نوآورانه را ارائه می داد. اکنون ، یک حق ثبت اختراع جدید یک نوع تجاری احتمالی از تلفن هوشمند مفهومی را فاش کرده است ، که دارای نمایشگرهای دوگانه و دوربین بزرگنمایی AI نیز هست.

در گذشته ، چندین نسخه فرض شده از شیائومی می میکس آلفا توسط غول فناوری چینی ثبت اختراع شده بود. از این رو ، این مورد همچنین می تواند یک تلاش دیگر برای پوشش دادن تمام پایگاههای ممکن باشد. اگرچه ، مواردی که این حق ثبت اختراع را از هم جدا کرده ، طراحی بی نظیر و فناوری دوربین آن بوده است. در حالی که ثبت اختراعات قبلی به طور کلی دارای یک صفحه نمایش واحد بود که به دور بدن پیچیده می شد ، مانند شیائومی می میکس آلفا اصلی ، این پتنت دو نمایشگر مجزا دارد.

نمایشگر اولیه بزرگ است و تقریباً کلیت قسمت جلوی آن را پوشش می دهد ، با شکاف و چانه ناچیز. همچنین اطراف آن  را نیز می پوشاند. با حرکت به پشت ، یک نمایشگر ثانویه کوچکتر کمی بیشتر از نیمی از پنل پشتی را از نیمه پایینی پوشش می دهد. در بالای این صفحه نمایش ، سیستم دوربین بی نظیر تلفن هوشمند است.

این دوربین به عنوان یک لنز زوم AI مشخص شده است که طبق گفته LetsGoDigital ممکن است یک سنسور 108 مگاپیکسلی داشته باشد که همچنین قادر به بزرگنمایی ناشناخته است. علاوه بر این ، ظاهراً شیائومی دو نوع از این دستگاه را برنامه ریزی کرده است که یکی از آنها دارای یک صفحه نمایش ماژول دوربین شفاف و دیگری دارای رنگ مشکی مات است. این نکته وجود یک نسخه پایه و Pro است ، اگرچه ، هنوز برای گفتن خیلی زود است.

شیائومی یوپین در حال جذب سرمایه مردمی پلوپز قابل حمل و چند منظوره است

مقاله قبلی

جاروبرقی رباتی هوشمند Viomi VSLAM شیائومی عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *