miuiبروزرسانی نرم افزاریخبر

شیائومی Mi 10 به روزرسانی MIUI 11 را دریافت می کند، پشتیبانی NavIC ، وصله امنیتی ماه آوریل و موارد دیگر را ارائه می دهد

0

واحدهای شیائومی Mi 10 در هند دریافت به روزرسانی MIUI 11 در هند را آغاز کرده اند. نسخه نرم افزاری V11.0.5.0.QJBINXM ساخت پایدار برای آخرین نسخه ROM است و در حال حاضر روانه بازار شده است. بروزرسانی جدید، جدیدترین پوست سفارشی MIUI 11 مبتنی بر اندروید 10 را ارائه می دهد که جنبه های قابل توجهی دارد.

غول فناوری چینی اخبار را در توییتر از طریق دسته رسمی MIUI هند به اشتراک گذاشت. MIUI 11 به تدریج از منتشر می شود ، این بدان معنی است که همه کاربران Mi 10 در هند باید به روز رسانی را دریافت کنند. بنابراین برای کسانی که هنوز اخطاریه را دریافت نکرده اند ، می توانند از طریق برنامه Updater ، بروزرسانی را به صورت دستی بررسی کنند. علاوه بر این ، شیائومی همچنین بسته های ROM را برای بروزرسانی بصورت آنلاین و با حجم بارگیری 2.5 گیگابایت و آموزش گام به گام نیز ساخته است.

جدای از جدیدترین نوع پوسته سفارشی این شرکت ، MIUI 11 پشتیبانی NavIC را برای Mi 10 به ارمغان می آورد. NavIC مخفف سیستم ماهواره ای ناوبری است و سیستم ناوبری بومی هند ، مشابه GPS ایالات متحده است. بنابراین ، تلفن های هوشمند با جدیدترین چیپست های Qualcomm با NavIC سازگار هستند ، که هم اکنون در Mi 10 در دسترس است.

گوشی هوشمند شیائومی می 10

گوشی هوشمند شیائومی می 10

این بروزرسانی همچنین تغییراتی در نوار وضعیت ، سایه اعلان ، بهینه سازی آیکون Wi-Fi 6 ایجاد کرده ، و حتی بسته امنیتی را در آوریل 2020 به ارمغان می آورد. اخیراً ، کاربران Mi 10 واجد شرایط به روزرسانی اندروید 11 بتا 1 نیز هستند که عمدتاً برای تست آخرین نسل اندرویدی روی دستگاه است. به خاطر داشته باشید که این آپدیت بدون پوست سفارشی MIUI است و فقط دارای اندروید وانیلی است.

Mi Smart Mouse با تشخیص گفتار ، گواهی بلوتوث را دریافت می کند

مقاله قبلی

ردمی 9 با تنظیمات جدید و گزینه های رنگی برای چین آشکار شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *