خبر

ردمی 9 با تنظیمات جدید و گزینه های رنگی برای چین آشکار شد

0

در تاریخ 10 ژوئن ، شیائومی از تلفن هوشمند Redmi 9 در اسپانیا رونمایی کرد. این سازنده چینی اکنون در حال کار برای ساخت این گوشی به بازارهای گسترده تر است. اخیراً ، در مالزی رسماً ارائه شد. چین نیز یکی از بازارهایی است که پذیرای آن خواهد بود. لیست TENAA تلفن نشان داد که می تواند به یک نسخه بالاتر که در اسپانیا در دسترس نبود ، در دسترس باشد. ایشان آگاروال-Ishan Agarwal ، پیشکسوت قابل اعتماد ، تنظیمات جدید Redmi 9 که به بازار چین عرضه خواهد شد ، به اشتراک گذاشته است. علاوه بر این ، او همچنین انواع رنگ های Redmi 9 را برای چین به اشتراک گذاشت.

در اسپانیا و مالزی ، Redmi 9 در دو گزینه مانند 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. Agarwal نشان داد که چین گوشی ردمی 9 را در سه نوع از قبیل 4+64 ، 4+128 و 6+128 گیگابایت عرضه خواهد کرد. انتظار می رود که در رنگ های مشکی، آبی، صورتی و سبز ارائه شود. اکنون این تلفن هوشمند در بازارهای جهانی به رنگ هایی مانند خاکستری ، بنفش و سبز موجود است.

مشخصات Redmi 9

شیائومی ردمی 9 دارای پنل IPS LCD با 6.53 اینچ است. این دوربین از وضوح کامل HD + با وضوح 1080در2340 پیکسل و نسبت ابعاد 19.5:9 پشتیبانی می کند. صفحه نمایش توسط Gorilla Glass 3 محافظت می شود. سیستم عامل آندروید 10 مبتنی بر MIUI 12 در تلفن هوشمند پیش نمایش داده می شود.

تراشه Helio G80 توسط مدیاتک دستگاه را قدرت می دهد. در قسمت عقب این اسمارت فون از اثر انگشت و چهار سیستم دوربین استفاده شده است که شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی ، لنز فوق العاده 118 درجه 8 مگاپیکسلی ، لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است.

ردمی 9 دارای دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی است. این تلفن دارای یک باتری 5،000 میلی آمپری با شارژ سریع 18W است.

شیائومی Mi 10 به روزرسانی MIUI 11 را دریافت می کند، پشتیبانی NavIC ، وصله امنیتی ماه آوریل و موارد دیگر را ارائه می دهد

مقاله قبلی

دانگل استریم Mi TV Stick قبل از انتشار در لیست AliExpress و Gearbest قرار گرفت

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *