خبر

شیائومی TV A 43 FHD 2025 رسمی با عمق رنگ 10 بیتی، قاب فلزی

0

شیائومی با معرفی تلویزیون شیائومی A 43 FHD 2025، مجموعه تلویزیون های 2025 خود را گسترش داده است، گزینه ای مقرون به صرفه تر در مقایسه با تلویزیون Xiaomi A Pro 2025 که قبلاً راه اندازی شده بود. تلویزیون 43 اینچی کاربرانی را که مقرون به صرفه بودن را به تصویر گران قیمت ترجیح می دهند، ارائه می دهد. کیفیت بیایید جزئیات آن را در اینجا مرور کنیم.


مشخصات Xiaomi TV A 43 FHD 2025

تلویزیون Xiaomi A 43 FHD 2025 با صفحه‌ای با وضوح 1920 در 1080 با نرخ تازه‌سازی 60 هرتز و زاویه دید 178 درجه بر موارد ضروری تمرکز می‌کند. این نمایشگر همچنین قادر به ارائه 1 میلیارد رنگ است.

اگرچه این تلویزیون ویژگی‌های رده بالای وضوح 4K یا پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی بالا را ارائه نمی‌کند، اما همچنان با طراحی شیک و بدون حاشیه و قاب‌های فلزی، تجربه‌ای عالی را ارائه می‌کند.

خرید تلویزیون شیائومی

برای صدا، تلویزیون مجهز به دو بلندگوی 8 واتی است. اگرچه این بلندگوها برای تماشای معمولی کافی هستند، اما ممکن است تجربه صوتی قوی ای را که علاقه مندان به فیلم به دنبال آن هستند ارائه نکنند. با این حال، پشتیبانی از Dolby Audio، DTS:X و DTS Virtual:X برای بهبود کیفیت کلی صدا وجود دارد.

تلویزیون Xiaomi A 43 FHD 2025 در Google TV اجرا می شود و دسترسی به سرویس های پخش جریانی محبوب مانند Netflix، Amazon Prime Video و YouTube را ارائه می دهد.

کاربران می توانند برنامه های اضافی را روی حافظه داخلی 8 گیگابایتی نصب کنند و گزینه های سرگرمی خود را بیشتر گسترش دهند. Chromecast و Miracast نیز برای ارسال راحت محتوا از گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌ها پشتیبانی می‌شوند.


همچنین از Google Assistant پشتیبانی می‌شود که به بینندگان اجازه می‌دهد دستگاه‌های خانه هوشمند را مستقیماً از طریق تلویزیون کنترل کنند.

در مورد ورودی/خروجی، تلویزیون دارای دو پورت HDMI، دو پورت USB 2.0، یک پورت اترنت و یک ورودی AV برای اتصال دستگاه های مختلف است. همچنین از دریافت کانال های تلویزیونی رمزگذاری شده پشتیبانی می کند و دارای یک اسلات ماژول CI+ برای سازگاری با خدمات اضافی است.

شیائومی Redmi Monitor G24 Fast IPS Edition را با نرخ تازه سازی 180 هرتز و قیمت مقرون به صرفه عرضه می کند.

مقاله قبلی

عرضه تلویزیون هوشمند شیائومی سری A 2024

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *