خبر

شیائومی Redmi Monitor G24 Fast IPS Edition را با نرخ تازه سازی 180 هرتز و قیمت مقرون به صرفه عرضه می کند.

0

شیائومی ردمی مانیتور G24 IPS Edition را عرضه کرده است، یک مانیتور گیمینگ مقرون به صرفه با نرخ تازه سازی 180 هرتز. این نمایشگر که در حال حاضر برای پیش‌سفارش در چین در دسترس است، ویژگی‌های چشمگیری را با قیمت رقابتی ارائه می‌دهد. نسخه قبلی آن در سال 2022 با صفحه نمایش LCD و نرخ به روز رسانی 165 هرتز معرفی شد. بیایید مشخصات ارتقا یافته در این مدل جدید را بررسی کنیم.


مشخصات Xiaomi Redmi Monitor G24 IPS Edition:

ردمی مانیتور G24 دارای پنل 23.8 اینچی Full HD (1080×1920) IPS سریع است. پنل IPS زوایای دید وسیع (178 درجه) را برای تجربه دید خوب تقریباً از هر موقعیتی تضمین می کند.

این مانیتور دارای نرخ رفرش 180 هرتزی است که در مقایسه با نمایشگرهای سنتی 60 هرتزی، تاری حرکت و شبح در بازی‌های سریع را کاهش می‌دهد. این مانیتور همچنین دارای زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه (MPRT) است که برای تجربه بازی پاسخگو، تاخیر را به حداقل می‌رساند.Xiaomi


برای دقت رنگ، مانیتور برای دستیابی به درجه بندی Delta E<2 در کارخانه کالیبره شده است که نشان دهنده حداقل تفاوت رنگ با ایده آل است. این 120 درصد از طیف رنگ sRGB و نسبت کنتراست استاتیک بالا 3500:1 را پوشش می‌دهد و طیف وسیعی از رنگ‌ها را برای تصاویری پر جنب و جوش ارائه می‌کند. علاوه بر این، مانیتور از HDR10 پشتیبانی می کند که کنتراست بهبود یافته و هایلایت های روشن تر را ارائه می دهد.

این مانیتور دارای فناوری DC Dimming برای از بین بردن سوسو زدن صفحه، کاهش فشار چشم در طول استفاده طولانی مدت است. همچنین دارای گواهینامه TUV Rheinland Low Blue Light است که انتشارات مضر نور آبی موج کوتاه را فیلتر می کند. علاوه بر این، مانیتور از G-Sync و Free-Sync پشتیبانی می کند که باعث کاهش بیشتر پارگی و لکنت صفحه می شود.


گزینه های اتصال شامل یک پورت DisplayPort 1.4 و یک پورت HDMI 2.0 است که به کاربران امکان می دهد به دستگاه های مختلف متصل شوند. این مانیتور همچنین دارای جک 3.5 میلی متری هدفون و ورودی برق DC است. این پایه تنظیمات شیب، چرخش و ارتفاع را برای موقعیت ارگونومیک ارائه می دهد.

Redmi Monitor G24 دارای طراحی شیک و شیک با یک قاب باریک سه طرفه برای تجربه تماشای لبه به لبه است. طول آن 539.2 میلی متر، عرض 181.2 میلی متر و ارتفاع 420.6 میلی متر و وزن آن 2.7 کیلوگرم است.

شیائومی Mix Flip: رونمایی از اسرار اولین گوشی تاشوی این برند

مقاله قبلی

شیائومی TV A 43 FHD 2025 رسمی با عمق رنگ 10 بیتی، قاب فلزی

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *