خبر

شیائومی 15 پرو احتمالا فلاش را خارج از جزیره دوربین قرار دهد. سنسورهای بزرگتر؟

0

اولین پرچمدار با اسنپدراگون 8 نسل 4 احتمالاً سری 15 شیائومی خواهد بود. در جدیدترین اخبار که در Digital Chat Station منتشر شده است، اطلاعاتی در مورد سیستم دوربین Xiaomi 15 Pro به اشتراک گذاشته است.

پرچمدار فعلی شیائومی ماژول فلاش را در جزیره دوربین قرار می دهد، با این حال، ممکن است این مورد برای پرچمدار آینده Pro صدق کند. طبق گفته های سازنده، ماژول فلاش خارج از ماژول دوربین قرار می گیرد. ممکن است نشان دهنده سنسورهای بزرگتر برای پرچمدار آینده باشد.


سیستم دوربین شیائومی 14 پرو شامل دوربین‌های سه‌گانه 50 مگاپیکسلی است – دوربین اصلی OmniVision Light Hunter 900 (1/1.31 اینچ)، Samsung JN1 (1/2.76 اینچ) برای تله‌فوتوی 75 میلی‌متری که روی اجسام نزدیک به 10 سانتی‌متر فوکوس می‌کند و 14 میلی‌متر دیگر. فوق عریض راهنمایی‌کننده می‌گوید که Xiaomi 15 Pro از Samsung JN1 استفاده نخواهد کرد (احتمالاً با یک سنسور کمی بزرگ‌تر جایگزین می‌شود). ظاهراً شکل و مکان ماژول دوربین ثابت خواهد ماند. با این حال، با یک سنسور بزرگتر، ممکن است برآمدگی جزیره دوربین افزایش یابد.

طبق نمونه اولیه Xiaomi 15 Pro، تله فوتو ممکن است از فناوری پریسکوپ مانند پرچمداران اولترا مانند Xiaomi 14 Ultra استفاده کند. همچنین گزارش شده است که شیائومی 15 پرو دارای صفحه نمایش میکرو خمیده 2K است که از نظر اندازه شبیه به شیائومی 14 پرو است.

پرچمدار فعلی پرو به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3، پنل 2K کمی خمیده 6.73 اینچی با حداکثر روشنایی 3000 نیت، باتری 4880 میلی آمپر ساعتی با شارژ 120 وات و شارژ بی سیم 50 وات و HyperOS جدید شیائومی مجهز است.

انتظار می رود سری 15 شیائومی به زودی پس از عرضه تراشه جدید عرضه شود. اجلاس اسنپدراگون 2024 ممکن است در ماه اکتبر برگزار شود.

تصویر واقعی شیائومی Mix Flip برای اولین بار

مقاله قبلی

شیائومی Mix Flip: رونمایی از اسرار اولین گوشی تاشوی این برند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *