خبر

تصویر واقعی شیائومی Mix Flip برای اولین بار

0

Mix Flip آتی شیائومی دیروز در گواهی 3C چین ظاهر شد و نشان داد که دستگاه از شارژ 67 واتی پشتیبانی می کند. امروز یک تصویر واقعی از این گوشی هوشمند در Weibo منتشر شد.

این تصویر پشت گوشی را نشان می دهد که دارای یک صفحه نمایش پوششی و بخشی بالای آن است که ماژول دوربین دوگانه را در کنار دو فلاش LED قرار داده است. قابل ذکر است که این ماژول دارای لوگوی لایکا است که نشان دهنده همکاری بین دو شرکت برای سیستم دوربین Mix Flip است.

نیمه دیگر پشتی دارای روکش طلایی است و لوگوی شیائومی در پایین آن قرار گرفته است.

با توجه به مشخصات، انتظار می‌رود این گوشی تاشو با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال و سنسور Omnivision OV60A ½.8 اینچی برای دوربین تله فوتو 2x عرضه شود.

گفته می شود این دستگاه از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند و همچنین محافظت در برابر آب نیز وجود خواهد داشت. انتظار می رود که قدرت تاشو را تراشه Snapdragon 8 Gen 3 SoC تامین کند. همچنین گزارش هایی وجود دارد که نشان می دهد این تاشو از اتصال ماهواره ای پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، گزارش دیگری حاکی از آن است که Mix Flip در کشورهای مختلف از جمله ترکیه در دسترس خواهد بود، اما گزارش شده که در هند عرضه نخواهد شد.

شیائومی احتمالاً Mix Flip را با Mix Fold 4 در طول عرضه جفت خواهد کرد. همانطور که از نام آن پیداست، Fold 4 نسل چهارم تاشوی این شرکت است که گفته می شود همان تراشه Snapdragon 8 Gen 3 را به عنوان Mix Flip دریافت می کند.

مشخصات دوربین آن نیز مشابه Mix Flip با اضافه شدن یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز تله فوتو پریسکوپ 10 مگاپیکسلی خواهد بود. علاوه بر این، گفته می‌شود که هر دو گوشی تاشو شیائومی به‌طور باورنکردنی نازک هستند و احتمالاً در زمان عرضه آن را به باریک‌ترین در بازار تبدیل می‌کنند.

شیائومی Smart Door Lock 2 Finger Vein با NFC و HyperOS را عرضه کرد

مقاله قبلی

شیائومی 15 پرو احتمالا فلاش را خارج از جزیره دوربین قرار دهد. سنسورهای بزرگتر؟

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *