خبر

شیائومی 15 پرو دارای دوربین تله فوتو پریسکوپ، صفحه نمایش میکرو خمیده 2K است.

0

Tipster Digital Chat Station اطلاعاتی در مورد پرچمدار آینده شیائومی به اشتراک گذاشته است که انتظار می رود شیائومی 15 پرو باشد.

با توجه به نمونه اولیه، این گوشی به یک صفحه نمایش میکرو خمیده 2K مجهز خواهد شد. او اندازه صفحه نمایش را فاش نکرده است، اما اشاره کرد که تفاوت چندانی با نسخه قبلی نخواهد داشت.


در مورد پشت، یک ماژول دوربین مربعی در بالا سمت چپ قرار خواهد گرفت. ظاهراً طراحی ماژول به خوبی تنظیم شده است. در داخل ماژول، یک دوربین سه گانه برای پشت وجود خواهد داشت که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار یک تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی است که از قابلیت ماکرو نیز برخوردار است. دوربین اصلی همچنین در مقایسه با Xiaomi 14 Pro دارای دیافراگم بزرگ تری است.

در مورد پردازنده، سری 15 شیائومی می تواند اولین تراشه پرچمدار بعدی کوالکام، اسنپدراگون 8 نسل 4 باشد. انتظار می رود که در اوایل اکتبر وارد بازار شود. گزارش‌ها ادعا می‌کنند که تراشه جدید می‌تواند جهش بزرگی در عملکرد نسبت به Snapdragon 8 Gen 3 ایجاد کند. گفته می‌شود که جانشین آن از هسته‌های CPU سفارشی کوالکام با ترتیب متفاوتی برخوردار است. این می تواند دو هسته بزرگ به همراه شش هسته متوسط ارائه دهد و بر روی گره فرآیند 3 نانومتری TSMC ساخته خواهد شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، سرعت کلاک دو هسته بزرگ بین 3.6 گیگاهرتز تا 4.0 گیگاهرتز است.

اطلاعات در مورد سری Xiaomi 15 در این مرحله کمیاب است. بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، ارتقای اصلی جانشین می تواند تراشه جدید، بهبود بازگشایی اثر انگشت و بهبود قابلیت های تصویربرداری باشد. از نظر طراحی، شیائومی 15 پایه می تواند دوباره به صفحه نمایش تخت مشابه دو نسل گذشته مجهز شود.

بازه زمانی عرضه سری پد 7 شیائومی مشخص شده است

مقاله قبلی

شیائومی اولین دوربین امنیتی داخلی 8 مگاپیکسلی خود را معرفی کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *