خبر

بازه زمانی عرضه سری پد 7 شیائومی مشخص شده است

0

شیائومی احتمالاً عرضه های اصلی گوشی های هوشمند خود را برای سال به پایان رسانده است. بنابراین اکنون می توانیم انتظار داشته باشیم که این شرکت بر روی تبلت نسل بعدی خود تمرکز کند. یعنی سری پد 7 شیائومی.

انتظار می‌رود این مجموعه شامل دو مدل Pad 7 و Pad 7 Pro باشد. اکنون افشای جدیدی توسط اسمارت پیکاچو، بازه زمانی آزمایشی عرضه این تبلت ها را فاش کرده است.

طبق گفته های تیپستر، شیائومی سری Pad 7 را در سه ماهه سوم سال جاری عرضه خواهد کرد. این یک تاخیر قابل توجه در مقایسه با زمان عرضه پیشینیان خود، Pad 6 و Pad 6 Pro است که در آوریل سال گذشته عرضه شد.


با این وجود، کارشناس اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کند که تبلت‌ها برای «استفاده از خودرو» در حالت Plug and Play مناسب خواهند بود. این انتظار از شیائومی است که در حال حاضر سازنده خودروهای برقی نیز هست. اطمینان از سازگاری در اکوسیستم محصول خود همان چیزی است که یک شرکت در وهله اول می خواهد.

مشخصات شیائومی پد سری 7

اگرچه جزئیات در مورد سری Pad 7 هنوز کمیاب است، ایستگاه گفتگوی دیجیتال اطلاعاتی برخی از مشخصات کلیدی Pad 7 Pro را فاش کرده است.

انتظار می‌رود که این گوشی به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3، صفحه نمایش 12.45 اینچی با نرخ رفرش 144 هرتز و نسبت تصویر 16:10 مجهز شود و باتری 10000 میلی‌آمپر ساعتی برای حفظ انرژی مورد نیاز خواهد بود. گواهینامه 3C پد 7 پرو نیز پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی را نشان داد.

همچنین گفته می شود که این تبلت دارای یک دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی در پشت و چهار بلندگو برای صدا است.

در مقابل، اطلاعات بسیار کمی در مورد وانیلی پد 7 وجود دارد، به جز درز اطلاعاتی که نشان می دهد ممکن است دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 باشد.

آیا باید شیائومی می 11 لایت خود را ارتقا دهید؟

مقاله قبلی

شیائومی 15 پرو دارای دوربین تله فوتو پریسکوپ، صفحه نمایش میکرو خمیده 2K است.

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *