خبر

باتری شیائومی پد 7 پرو، قابلیت‌های شارژ قبل از عرضه به بیرون درز کرد

0

انتظار می رود شیائومی در سه ماهه دوم سال جاری از شیائومی 14 اولترا رونمایی کند. حدس زده می شود که این برند ممکن است تبلت های پرچمدار شیائومی Pad 7 و Pad 7 Pro را در کنار 14 Ultra معرفی کند. گزارش های اخیر قبلاً جزئیات کلیدی را در مورد سری Pad 7 به بیرون درز کرده است. در گزارشی جدید، GSMChina اندازه باتری و قابلیت‌های شارژ نسخه Pro را اعلام کرده است.

اندازه باتری شیائومی پد 7 پرو، سرعت شارژ (شایعه شده)

این نشریه با بررسی کد Mi، دریافت که شیائومی پد 7 پرو یک باتری عظیم 10000 میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند. با توجه به اینکه شیائومی پد 6 پرو دارای باتری 8600 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی است، این یک ارتقاء بزرگ است.

طبق گزارشات قبلی، شیائومی پد 7 پرو ممکن است دارای یک پنل LCD 10 اینچی با وضوح 1480 در 2367 پیکسل و یک پنل LCD 144 هرتزی باشد. در زیر کاپوت، این تبلت دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود. مانند مدل قبلی، پد 7 پرو ممکن است با حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود.

انتظار می‌رود این تبلت بر روی اندروید 14 مبتنی بر HyperOS اجرا شود. گمان می‌رود که دارای تنظیمات دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی در پشت باشد. برای علاقه مندان به صدا، گفته می شود که این تبلت به بلندگوهای چهارگانه مجهز شده است.

برای یادآوری، شیائومی پد 6 پرو در بازارهای خارج از چین عرضه نشد. با این حال، اخیراً در گزارشی ادعا شده است که Pad 7 Pro ممکن است در بازار جهانی عرضه شود. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد بازه زمانی عرضه سری Pad 7 برای بازارهای بین المللی در دسترس نیست.

شیائومی چین از اولین خودروی الکتریکی خود با نام Xiaomi SU7 رونمایی کرد

مقاله قبلی

لپ‌تاپ گیمینگ شیائومی Redmi G Pro 2024 در Geekbench با i5-14500HX + RTX 4060 رویت شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *