خبر

انتظار عرضه در ژانویه Poco X6 Pro 5G بعد از TDRA امارات متحده عربی

0

پس از Poco X6 5G، Poco X6 Pro 5G نیز در گواهینامه های TDRA امارات ظاهر شد. با اعتقاد به افشای اطلاعات، جزئیات مربوط به گوشی هوشمند آینده در حال حاضر منتشر شده است، اما گواهینامه ها این نشت را تأیید می کنند. این دستگاه قبلاً در FCC، NBTC اندونزی، BIS هند و IMDA ظاهر شده است. Poco X6 Series قرار است به بازار عرضه شود که شامل Poco X6 و Poco X6 Pro است.


لیست TDRA Poco X6 Pro 5G عرضه آتی این گوشی هوشمند را تایید می کند. تقریباً هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات یا ویژگی های دستگاه وجود ندارد. باید منتظر تایید رسمی ویژگی ها، راه اندازی و جزئیات قیمت باشیم.

ویژگی ها و مشخصات Poco Series X6 (مورد انتظار)

همراه با سری Poco X6، برند فرعی شیائومی در حال عرضه Poco M6 5G در هند است. Poco X6 Pro 5G و Poco X6 در سرورهای داخلی شیائومی دارای HyperOS ظاهر شده‌اند. طبق FCC، Poco X6 Pro در دو نسخه 8 گیگابایتی + 256 گیگابایتی و 12 گیگابایتی + 512 گیگابایتی روی قاب های پلاستیکی ساخته شده است، در حالی که نسخه 12 گیگابایتی + 512 گیگابایتی با قاب PU عرضه خواهد شد.

Poco X6 اخیراً در Geekbench مشاهده شد که دارای پردازنده Snapdragon 7s Gen 2 SoC است که با پردازنده گرافیکی Adreno 710 جفت شده است. انتظار می رود پوکو ایکس 6 نسخه تغییر نام تجاری ردمی نوت 13 پرو چین باشد. با توجه به این موضوع، این گوشی هوشمند دارای پنل 6.67 اینچی OLED با وضوح 1.5K و نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود. به احتمال زیاد باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 67 واتی در آن وجود دارد.

در حالی که پوکو ایکس 6 پرو یک نام تجاری جدید از Redmi K70E است و می تواند مشخصات مشابه نسخه چینی را داشته باشد. بنابراین، یک لنز سه گانه پشتی با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با OUS، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی ارائه خواهد شد. یک دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 90 واتی خواهد داشت.

تاریخ عرضه جهانی Poco Series X6 و جزئیات در دسترس بودن هنوز تایید نشده است. گمانه زنی های عرضه در اواخر ژانویه برای سری جدید وجود دارد.

خودرو الکتریکی سری SU7 شیائومی برای عرضه در سال 2024 آماده می شود

مقاله قبلی

پر کردن یک فنجان تنها در 3 ثانیه شیائومی با دستگاه تصفیه آب دو هسته ای 1200G Pro

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *