خبر

خودرو الکتریکی سری SU7 شیائومی برای عرضه در سال 2024 آماده می شود

0

شیائومی همچنان به توسعه محصولات خود ادامه می‌دهد و جدیدترین محصول، مدل‌های خودروهای الکتریکی سری SU7 است. اخیراً این خودروها طی آزمایشات بدون استتار در جاده ها مشاهده شده اند. این به ما نشان می دهد که وسیله نقلیه تقریباً آماده است. اگرچه سازنده چینی هنوز جزئیاتی در مورد قیمت فروش و تاریخ عرضه به اشتراک نگذاشته است، نشانه امیدوارکننده ای وجود دارد که به زودی پاسخ هایی برای این سؤالات خواهیم داشت.

خودروهای الکتریکی شیائومی SU7 در افق با جزئیات هیجان انگیز رونمایی شد

هنگام معرفی یک محصول جدید، کمپین بازاریابی به اندازه خود محصول مهم است. به عنوان مثال، یک کمپین تبلیغاتی خوب اجرا شده می‌تواند فروش را حتی برای یک محصول متوسط افزایش دهد، در حالی که یک محصول خوب می‌تواند برای سازنده‌اش ثروت به ارمغان بیاورد. با توجه به این اطلاعات، شیائومی شروع به تبلیغات سری خودروهای الکتریکی سری SU7 کرده است. اگرچه تصاویر به اشتراک گذاشته شده از فیلمبرداری تبلیغاتی هیچ اطلاعات جدیدی در اختیار ما قرار نمی دهد، اما به نزدیک شدن تاریخ عرضه این وسیله نقلیه اشاره کرده اند.

همانطور که قبلاً می دانید، خط اولیه خودروهای الکتریکی شیائومی شامل سه مدل SU7، SU7 Pro و SU7 Max خواهد بود. بازه زمانی پیش‌بینی‌شده برای تولید و عرضه انبوه نیمه اول سال 2024 است. این شرکت قصد دارد با ارائه گزینه‌های تک موتوره و دو موتوره، با قیمت مورد انتظار حدود 20000 دلار، این وسایل نقلیه را برای مخاطبان وسیعی در دسترس قرار دهد. لازم به ذکر است که جزئیات قیمت نهایی هنوز در حال تعیین است.

لیست جدید به‌روزرسانی HyperOS برای 117 دستگاه شیائومی، ردمی و پوکو

مقاله قبلی

انتظار عرضه در ژانویه Poco X6 Pro 5G بعد از TDRA امارات متحده عربی

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *