خبر

لپ تاپ گیمینگ جدید شیائومی با پردازنده i9-14900HX در Geekbench مشاهده شد

0

طبق گزارش‌ها، شیائومی در حال کار بر روی یک لپ‌تاپ گیمینگ، مدل TM2211 است که در Geekbench با دو نوع پردازنده ظاهر شده است: i9-14900HX و i5-14500HX.

در حال حاضر، مشخص نیست که آیا این لپ‌تاپ جدید TM2211 بخشی از سری Redmi G شیائومی خواهد بود یا نشان‌دهنده راه‌اندازی مجدد سری لپ‌تاپ‌های گیمینگ شیائومی است.

لیست لپ تاپ گیمینگ شیائومی Geekbench

مدل قدرتمندتر i9-14900HX با پردازنده 24 هسته ای خود متشکل از 8 هسته بزرگ و 16 هسته کوچک متمایز است. این پیکربندی نشان‌دهنده پتانسیل عملکرد قوی است، به‌ویژه برای سناریوهای سخت‌گیرانه و چند وظیفه‌ای. در مقابل، نسخه i5-14500HX کمی ساده‌تر است و به 6 هسته بزرگ و 8 هسته کوچک مجهز شده است و کاربرانی را که ممکن است به دنبال تعادل بین عملکرد و هزینه باشند، ارائه می‌کند.

پردازنده‌های نسل چهاردهم HX اینتل، همانطور که در این مدل‌ها استفاده می‌شود، اساساً نسخه‌های فرکانس بالای سری HX نسل سیزدهم هستند. آنها همان معماری و فرآیند ساخت را حفظ می کنند.

این پردازنده‌های سری HX معمولاً در لپ‌تاپ‌های گیمینگ استفاده می‌شوند که به دلیل نیاز به قدرت پردازش بالا شناخته می‌شوند و اغلب با کارت‌های گرافیک مجزا جفت می‌شوند. با این حال، جزئیات خاص در مورد مدل گرافیکی گسسته در لپ‌تاپ جدید شیائومی در پلتفرم Geekbench فاش نشده است. در حالی که هیچ اطلاعات دقیقی وجود ندارد، گمانه زنی ها حاکی از گنجاندن پردازنده گرافیکی Nvidia است که احتمالاً از سری GeForce RTX 40 Mobile با توجه به Gadgettendency استفاده می شود.

با توجه به لیست، نسخه آزمایش شده شامل 16 گیگابایت رم DDR5 است، با این حال، شیائومی ممکن است پیکربندی هایی با رم حتی قابل توجه تری را برای کاربرانی که نیاز به عملکرد بالاتری دارند ارائه دهد.

آماده شدن خودروی شیائومی برای عرضه رسمی در نیمه اول سال 2024

مقاله قبلی

فروش ردمی شیائومی در 10 سال به 1 میلیارد عدد رسید

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *