خبر

آماده شدن خودروی شیائومی برای عرضه رسمی در نیمه اول سال 2024

0

شیائومی با مدل موردانتظار خود، SU7، خود را برای چشم انداز خودروهای الکتریکی (EV) آماده می کند. به تازگی، اولین تصاویر از SU7 از طریق یک آژانس نظارتی دولت چین منتشر شده است که هیجانی را پیش از عرضه عمومی برنامه ریزی شده آن در نیمه اول سال 2024 ایجاد کرده است.

در یک اقدام استراتژیک، شیائومی بر تولید مستقیم خودروی برقی نظارت ندارد. در عوض، این مسئولیت به شرکت هلدینگ صنعت خودرو پکن (BAIC)، یک تولید کننده برجسته خودروی چینی متعلق به دولت سپرده شده است. این همکاری که گمانه‌زنی‌های قبلی را تأیید می‌کند، BAIC را به عنوان شریک تولیدی کلیدی برای ورود شیائومی به عرصه رقابتی خودروهای الکتریکی قرار می‌دهد.


لو ویبینگ، شریک و رئیس گروه شیائومی، اطلاعاتی در مورد پیشرفت خودروی شیائومی ارائه کرد و نشان داد که این خودرو از انتظارات فراتر رفته است. انتشار رسمی، که برای نیمه اول سال آینده برنامه ریزی شده است، مشتاقانه توسط علاقه مندان به فناوری و ناظران در صنعت خودرو پیش بینی می شود.

وزارت صنعت و فناوری اطلاعات از تصاویر خودروی آینده شیائومی به نام SU7 رونمایی کرد. این سدان که گمان می‌رود ویژگی‌های کوپه‌مانندی داشته باشد، طراحی متمایز با جلوپنجره بسته و ماژول‌های چراغ‌های جلوی تیز را به نمایش می‌گذارد. قسمت عقب خودرو با لوگوی نمادین «شیائومی» در پایین سمت چپ دم، همراه با چراغ‌های عقب پیوسته چشم نواز تزئین شده است. اطلاعات اظهارنامه مشخص می کند که این وسیله نقلیه توسط Beijing Automotive Group Off-road Vehicle Co., Ltd ارسال شده است.

سرمایه گذاری شیائومی در بازار خودرو با استراتژی گسترده تر این شرکت برای تثبیت خود به عنوان یک بازیگر کلیدی در حوزه های مختلف فناوری مطابقت دارد. این حرکت استراتژیک بر تعهد شیائومی به پیشبرد مرزهای نوآوری و تنوع بخشیدن به محصولات خود تاکید می کند.

در حالی که شیائومی خودکار برای عرضه رسمی خود آماده می شود، دنیای فناوری مشتاقانه منتظر معرفی یک بازیکن جدید در چشم انداز خودروهای الکتریکی است. SU7 با طراحی منحصربه‌فرد و مشارکت در تولید استراتژیک، قرار است به بازار به سرعت در حال تحول EV کمک کند.

شیائومی 3 میلیون دستگاه Redmi 12 را در کمتر از 100 روز در هند به فروش رساند.

مقاله قبلی

لپ تاپ گیمینگ جدید شیائومی با پردازنده i9-14900HX در Geekbench مشاهده شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *