خبر

شیائومی 14 پرو Titanium Special Edition با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی وارد بازار شد

0

سری 14 شیائومی به صورت رسمی معرفی شد. همانطور که انتظار می رفت، این شرکت از دو دستگاه به نام های شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو رونمایی کرد.

درست مانند افشاگری که در ماه آگوست ارائه شد، این شرکت همچنین یک نسخه ویژه از Xiaomi 14 Pro را معرفی کرد. این نسخه از گوشی دارای قاب آلیاژ تیتانیوم است و در رنگ‌بندی منحصربه‌فردی عرضه می‌شود.

بیایید بررسی کنیم که این نوع چه تفاوتی با مدل معمولی دارد.

Xiaomi 14 Pro Titanium Special Edition دارای قاب میانی آلیاژ تیتانیوم است. این شرکت ادعا می کند که این دستگاه از 99 درصد تیتانیوم درجه یک هوافضا استفاده می کند.

علاوه بر این، این گوشی دارای شیشه کریستال شیائومی دراگون هم در جلو و هم در پشت است. برای مقایسه، شیائومی 14 پرو استاندارد از این شیشه فقط برای نمایشگر استفاده می کند.

این دوربین با رنگ خاکستری تیتانیومی با لهجه نارنجی برای لایه پایینی جزیره دوربین عرضه می شود. در نهایت، در یک پیکربندی حافظه 16 گیگابایتی + 1 ترابایتی ارائه می شود.

به غیر از تغییرات ظاهری فوق، مشخصات نسخه ویژه مانند نسخه معمولی باقی می ماند.

Xiaomi 14 Pro Titanium Special Edition با قیمت 6499 ین (~ 890 دلار) قیمت گذاری شده است. این باعث می شود که 500 ین (~ 70 دلار) نسبت به استاندارد Xiaomi 14 Pro برای همان مقدار رم و فضای ذخیره سازی گران تر باشد.

عرضه سری 14 شیائومی در خارج از سرزمین اصلی چین تایید شده است. با این حال، مشخص نیست که آیا Titanium Special Edition راهی بازارهای جهانی خواهد شد یا خیر.

رسمی: شیائومی 14 دارای طراحی جدید و دوربین تله فوتو شناور

مقاله قبلی

HyperOS شیائومی و HarmonyOS هواوی در حال رقابت برای بازتعریف فناوری چینی هستند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *