خبر

رسمی: شیائومی 14 دارای طراحی جدید و دوربین تله فوتو شناور

0

سری 14 شیائومی قرار است در تاریخ 26 اکتبر (پنجشنبه) به طور رسمی عرضه شود. این شرکت تاریخ عرضه را تنها دیروز اعلام کرد و از آن زمان تاکنون اقدام به انتشار این محصولات کرده است.

امروز، این شرکت طراحی مدل وانیلی را فاش کرده است. رندرهای دستگاه را به رنگ سفید به اشتراک گذاشته است.

در همان زمان، مدیر عامل شرکت چند نکته را در مورد طراحی فاش کرده است. او حتی یک ویژگی دوربین را فاش کرد.

شیائومی 14
شیائومی 14: طراحی قاب تخت و دوربین تله فوتو از شیائومی 13 پرو

طبق رندرهای ارسال شده توسط شیائومی در Weibo، شیائومی 14 طراحی قاب تخت را حفظ کرده است. اما به نظر می رسد که فریم مانند آخرین مدل های آیفون 15 لبه های کانتوری دارد. بنابراین، در دست گرفتن گوشی راحت تر است.

در قسمت جلویی این گوشی یک صفحه نمایش 6.36 اینچی با حفره پانچ در مرکز با حاشیه های نازک در اطراف مجهز شده است. در حالی که در قسمت عقب، یک جزیره مربع دو پله جدید برای سه دوربین و یک چراغ قوه LED وجود دارد.

مدیر عامل شیائومی لی جون می گوید که قسمت بالایی دستگاه بدون سوراخ است (مانند آیفون ها). تیم مهندسی با مخفی کردن سنسور مادون قرمز در جزیره دوربین، تغییر دهانه بلندگو به طراحی میکرو شکاف و مخفی کردن میکروفون ثانویه در داخل ناحیه گوشی موفق به انجام این کار شدند.


علاوه بر این، طبق گفته های مدیر اجرایی، شیائومی 14 دارای یک دوربین تله فوتو شناور 75 میلی متری از شیائومی 13 پرو است. این دوربین چشم انداز زوم اپتیکال 3.2 برابری (ایده آل برای پرتره) و پشتیبانی از فوکوس نزدیک 10 سانتی متری برای ماکرو را ارائه می دهد.

طبق اطلاعات فاش شده، شیائومی 14 با تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3، رم LPDDR5x، حافظه داخلی UFS 4.0، صفحه نمایش 12 بیتی 1.5K 120 هرتز OLED، بلندگوهای استریو دوگانه، رتبه IP68، باتری سیمی 4600 و شارژ 900 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. ، شارژ بی سیم 50 واتی و شارژ بی سیم معکوس 10 واتی.

جزئیات دوربین لایکای شیائومی 14 رسما فاش شد

مقاله قبلی

شیائومی 14 پرو Titanium Special Edition با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی وارد بازار شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *