خبر

همکاری شیائومی با دیزنی برای یک گوشی هوشمند CIVI

0

این غیرمعمول نیست که برندهای گوشی های هوشمند با شرکت هایی در زمینه فیلم و رسانه برای عرضه گوشی های هوشمند نسخه ویژه همکاری کنند. شیائومی احتمالاً در خط مقدم این روند قرار دارد زیرا اغلب گوشی‌هایی را با الهام از فرهنگ پاپ یا در مشارکت با برندهای دیگر عرضه می‌کند. آخرین نمونه از این نسخه Redmi Note 12 Turbo Harry Potter edition است. اکنون، این شرکت اعلام کرده است که با دیزنی همکاری خواهد کرد تا یک گوشی هوشمند CIVI با نام تجاری مشترک ارائه کند که از یکی از شخصیت های شرکت رسانه های جمعی الهام گرفته شده است.

شیائومی CIVI 3 می تواند از یک شخصیت دیزنی الهام گرفته شود

شیائومی امروز یک اعلامیه رسمی اعلام کرد و از همکاری خود با دیزنی برای معرفی نسخه ویژه صدمین سالگرد Xiaomi Civi Disney خبر داد. این اولین محصول مشترک شیائومی و دیزنی با IP شخصیت دیزنی انتخاب شده برای سرمایه گذاری مشترک است. با این حال، تاریخ دقیق عرضه هنوز اعلام نشده است.

در حالی که این شرکت هیچ جزئیاتی را فاش نکرد، ممکن است اولین گوشی هوشمندی که تحت این مشارکت عرضه می‌شود، شیائومی CIVI 3 باشد. این گوشی احتمالاً دارای طراحی الهام‌گرفته از شخصیت دیزنی خواهد بود و حتی ممکن است شامل لوازم جانبی و بسته‌بندی سفارشی باشد. امکان یک رابط کاربری سفارشی را نیز نمی توان رد کرد.

شایعات حاکی از آن است که Xiaomi CIVI 3 به پردازنده Dimensity 8200 مجهز خواهد شد و دارای تنظیمات دوربین دوگانه جلویی است که هر دو سنسور 32 مگاپیکسلی S5KGD2 سامسونگ هستند. در قسمت پشتی، شایعه شده است که این گوشی از یک سونی IMX800 به عنوان دوربین اصلی خود استفاده خواهد کرد. گفته می شود نمایشگر دستگاه از نرخ به روز رسانی 120 هرتز پشتیبانی می کند و احتمالاً توسط یک باتری داخلی 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می شود.

ردمی بوک 14 هفته آینده با پردازنده های سری H اینتل 45 واتی عرضه می شود

مقاله قبلی

Xiaomi و DJI با خرید تیم Zheku Oppo روی طراحی چیپ شرط بندی می کنند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *