خبر

نسخه جهانی Redmi Note 12 دارای یک دوربین اضافی خواهد بود

0

شیائومی خود را آماده می کند تا سری Redmi Note 12 را در تاریخ 5 ژانویه در هند عرضه کند. این شرکت در چند هفته اخیر این گوشی ها را معرفی کرده است. سه دستگاه به نام‌های Redmi Note 12، Redmi Note 12 Pro و Redmi Note 12 Pro Plus وجود خواهد داشت.

طبق تیزرها و افشاگری‌ها، انتظار می‌رود این سه گوشی مشابه مدل‌های چینی باشند. با این حال، جدیدترین تیزرهای مدل وانیلی نشان می دهد که ممکن است کمی متفاوت باشد.

طبق رندرهای رسمی به اشتراک گذاشته شده توسط شیائومی هند، ردمی نوت 12 معمولی که به این کشور می رود، کمی متفاوت از مدل اصلی فروخته شده در چین خواهد بود.

طبق تصاویر، نسخه جهانی Redmi Note 12 دارای تنظیمات دوربین سه گانه است. برای ناآگاهان، مدل چینی با سیستم دوربین دوگانه عرضه می شود.

شیائومی هند تایید کرده است که دوربین اصلی این گوشی هوشمند 48 مگاپیکسلی خواهد بود که مشابه دوربین اصلی دستگاه است. متأسفانه، این شرکت هنوز چیزی در مورد دو دوربین باقی مانده فاش نکرده است.

از آنجایی که نوع چینی با سنسور عمق 2 مگاپیکسلی عرضه می شود، نسخه جهانی می تواند آن را به همراه یک ماکرو 2 مگاپیکسلی اضافی نیز ارائه کند. ما فکر نمی کنیم شیائومی یک واحد فوق عریض را در نسخه جهانی قرار دهد. در غیر این صورت، مارک آن را مسخره می کرد.

در هر صورت، انتظار می رود مشخصات باقی مانده مشابه باشد. گفته می شود نسخه جهانی Redmi Note 12 با صفحه نمایش 6.67 اینچی FHD+ 120Hz AMOLED، چیپست Qualcomm Snapdragon 4 Gen 1، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت کناری، MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و باتری 33 میلی‌آمپرساعتی عرضه خواهد شد. شارژ سریع

لو ویبینگ رسما به عنوان رئیس گروه شیائومی معرفی شد

مقاله قبلی

آب گرم فوری MIJIA شیائومی با گرمایش سریع 3 ثانیه ای معرفی شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *