خبر

پتنت گوشی تاشو شیائومی، مشابه گلکسی z flip 3

0

ظاهراً شیائومی در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند تاشو جدید است که به نظر می رسد شبیه Galaxy Z Flip 3 از سامسونگ است. به این معنی ، این یک طرح تاشو Clamshell دارد که اساساً آن را به یک تلفن تاشو مدرن تبدیل می کند.

غول فناوری چینی اخیراً حق ثبت اختراع را در CNIPA (اداره مالکیت معنوی ملی چین) ثبت کرده است که نگاهی به طراحی احتمالی آن به ما می دهد. با نگاهی به تصاویر موجود در ثبت اختراع، می توانیم تلفن هوشمند تاشو را در هر دو حالت تاشو و حالت آشکار آن مشاهده کنیم. اولی به ما نشان می دهد که در صورت عدم استفاده می تواند کاملاً جمع و جور باشد. اگرچه، مشاهده جالب ماژول دوربین است. تلفن تاشو شیائومی دارای یک ماژول دوربین افقی است که از نظر طراحی کاملاً شبیه به Google Pixel 6 است.

این ماژول همچنین دارای سه برش برای سنسورهای تصویر است، اما یکی از این موارد می تواند برای فلاش LED باشد. طرح های طراحی همچنین نشان می دهد که این تلفن هوشمند دارای یک مشبک بلندگو در پایین به همراه سینی سیم کارت و درگاه شارژ USB Type C است. در سمت راست ، دکمه پاور و راکرهای حجم را نیز در خود جای داده است. به نظر می رسد که هیچ گونه برش در خود صفحه نمایش وجود ندارد ، بنابراین مشخص نیست که مکانیزم هوشمند برای عکس های سلفی از چه مکانیسم استفاده خواهد کرد.

بنابراین ، شیائومی ممکن است از دوربین خود در زیر فن آوری (CUP) برای دوربین جلوی دوربین استفاده کند که در مدل Mix Fold یافت شد. در حال حاضر، این تمام اطلاعاتی است که ما در مورد این مدل داریم. همچنین مشخص نیست که آیا این شرکت در واقع روی چنین مدلی کار می کند یا به سادگی همه پایه ها را پوشش می دهد. بنابراین برای به روزرسانی های بیشتر در مورد این موضوع به هم بپیوندید.

شیائومی تلویزیون 60 اینچی Mi TV ES Pro با پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120 هرتز را روانه بازار کرد

مقاله قبلی

شیائومی Black Shark 5 و 5 Pro در تاریخ 8 ژوئن به بازار جهانی می آیند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *