خبر

شیائومی تلویزیون 60 اینچی Mi TV ES Pro با پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120 هرتز را روانه بازار کرد

0

شیائومی چند سالی است که جایگاه خود را به عنوان برند شماره 1 تلویزیون های هوشمند چین حفظ کرده است و این به لطف مجموعه گسترده ای از تلویزیون های هوشمند است که بخش های مختلف بازار داخلی را تامین می کند. این برند چینی اکنون کاتالوگ محصولات خود را با عرضه تلویزیون شیائومی ES Pro مدل 86 اینچی گسترش داده است.

درست حدس زدید، تلویزیون ES پرو 86 اینچی شیائومی دارای صفحه نمایش 86 اینچی با وضوح 3840 در 2160 پیکسل و DCI-P3 94 درصد طیف رنگی گسترده است. این نمایشگر همچنین دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه 94.3 درصد، نور پس‌زمینه پارتیشن 100 سطحی، کاهش نور با دقت 4096 سطح و حداکثر روشنایی 1000 نیت است. تلویزیون هوشمند همچنین مجهز به سنسور نور است که به طور خودکار نور محیط را حس می کند و روشنایی صفحه را متناسب با آن تنظیم می کند.

علاوه بر این، Mi TV ES Pro از نرخ رفرش 120 هرتز، جبران حرکت MEMC 120 هرتز، 1 میلیارد صفحه نمایش رنگی اصلی و ΔE≈2 پشتیبانی می کند که به دقت رنگ مانیتورهای حرفه ای دست می یابد.

از نظر تجربه بازی، تلویزیون ES Pro 86 اینچی شیائومی مجهز به رابط HDMI 2.1 است، از نرخ نوسازی متغیر VRR، تأخیر کم خودکار ALLM پشتیبانی می‌کند و گواهینامه AMD FreeSync Premium را گذرانده است و تأخیر بسیار کم 4 میلی‌ثانیه را به ارمغان می‌آورد.

به منظور بهتر کردن تجربه تماشای بازی و فیلم، تلویزیون ES پرو 86 اینچی شیائومی دو بلندگوی داخلی 15 واتی با قدرت بالا با 8 واحد فرکانس دوگانه مستقل را در خود جای داده است و از صدای دالبی پشتیبانی می کند.

Xiaomi Mi TV ES Pro 86 -اینچ

این تلویزیون هوشمند از یک پردازنده چهار هسته‌ای A73 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند. این سیستم عامل تلویزیون MIUI را اجرا می کند و از کنترل صوتی میدان دور هوشمند Xiao Ai پشتیبانی می کند، پروتکل های اصلی نمایش صفحه نمایش را پوشش می دهد و از پخش صفحه نمایش Android، iOS، Windows، Mac و Mi TV Assistant پشتیبانی می کند.

از نظر رابط، تلویزیون ES پرو 86 اینچی شیائومی دارای یک پورت HDMI 2.1، دو درگاه HDMI 2.0، دو درگاه USB، ورودی AV، S/PDIF، آنتن و رابط کابل شبکه است.

تلویزیون شیائومی ES Pro 86 اینچی با قیمت 8499 یوان (1278 دلار) قیمت دارد و از 31 می در چین به فروش می رسد.

بررسی سری Redmi Note 11T

مقاله قبلی

پتنت گوشی تاشو شیائومی، مشابه گلکسی z flip 3

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *