خبر

ساعت هوشمند Haylou RS4 Plus با عمر باتری 10 روزه عرضه شد

0

شریک شیائومی Haylou جدیدترین ساعت هوشمند خود را برای بازار جهانی عرضه کرده است. ساعت موسوم به Haylou RS4 Plus دارای برخی ویژگی‌های ردیابی سلامت و تناسب اندام از جمله SpO2، ضربان قلب، نظارت بر فشار خون و دماسنج است. همچنین دارای سنسورهای جاذبه و گام شمار، حالت های ورزشی متعدد و چندین عملکرد تعبیه شده است.

ساعت هوشمند Haylou RS4 PlusHaylou RS4 Plus

ساعت هوشمند Haylou RS4 Plus در 26 مارس راه اندازی شد. شما می توانید از Haylou RS4 Plus برای نظارت و مدیریت وضعیت سلامتی خود در زمان واقعی استفاده کنید. این ساعت هوشمند برای استفاده مردانه و زنانه مناسب است و دارای استاندارد IP68 ضد آب است. برخی دیگر از عملکردهای موجود در Haylou RS4 عبارتند از اندازه گیری فاصله، شمارش گام ها، مصرف کالری و نظارت بر خواب. از دیگر ویژگی های آن می توان به ساعت زنگ دار هوشمند، نظارت بر سلامت زنان و کنترل دوربین اشاره کرد.

بیش از 100 حالت مختلف ورزشی در Haylou RS4 از جمله دویدن، بدمینتون، بسکتبال، دوچرخه سواری، پرش و فوتبال وجود دارد. صفحه نمایش 1.78 اینچی AMOLED یک نمای واضح با برخی رنگ های بسیار روشن ارائه می دهد. باتری 230 میلی آمپر ساعتی این ساعت هوشمند تا 10 روز استفاده با یک بار شارژ و 40 روز در حالت آماده به کار را ارائه می دهد. بند های سیلیکونی آن راحتی را برای استفاده طولانی از ساعت هوشمند Haylou RS4 Plus فراهم می کند.

Haylou RS4 با هر دو دستگاه اندروید و iOS سازگار است و دارای بیش از 100 واچ فیس است. وزن آن 57 گرم است و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی عرضه می‌شود.

شیائومی Mi 9 به یک گوشی بازی با باتری 9900 میلی آمپر ساعتی، فن خنک کننده و موارد دیگر تبدیل شد!

مقاله قبلی

کیبورد مکانیکی سیمی شیائومی از 4 می در دسترس خواهد بود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *