خبر

شیائومی Mi 9 به یک گوشی بازی با باتری 9900 میلی آمپر ساعتی، فن خنک کننده و موارد دیگر تبدیل شد!

0

ویدئویی در یوتیوب به تفصیل نحوه تبدیل شیائومی می 9 کارکرده به یک گوشی گیمینگ وحشی را نشان می دهد. این ویدیو توسط کانال Geekerwan منتشر شده است و نشان می دهد که چگونه Mi 9 ارزان قیمت به تدریج از چندین جنبه به یک هیولا از یک تلفن بازی تبدیل شد.

پرچمدار شیائومی Mi 9 در سال 2019 عرضه شد و از چیپست اسنپدراگون 855 قدرت می گیرد. باتری 3300 میلی آمپر ساعتی دارد که برای اجرای بازی بسیار ناکافی است. مکانیزم گرمایش Mi 9 نیز در صورت استفاده به عنوان یک تلفن بازی ناکافی است. در ویدیوی یوتیوب ذکر شده است که Mi 9 مورد استفاده به قیمت 107 دلار خریداری شده است. ظرفیت باتری با اتصال موازی سه باتری 3300 میلی آمپر ساعتی سه برابر شد و 9900 میلی آمپر ساعت تولید شد. سپس ظرفیت جدید از طریق تنظیم نرم افزار مورد نیاز در سیستم داخلی گوشی هوشمند ادغام شد.

برای شروع، فرآیند تبدیل Mi 9 به یک گوشی بازی شامل نکات فنی قابل توجهی است و این فقط برای متخصصان فنی است. پس از تثبیت ظرفیت باتری هیولا، مرحله بعدی اورکلاک و اضافه ولتاژ تراشه اسنپدراگون 855 بود. این گوشی را قادر می سازد در مقایسه با نرخ فریم کارخانه با بیش از 50 فریم در ثانیه (50 فریم بر ثانیه) کار کند.

برای پاسخگویی مناسب به گرمای عظیمی که توسط دستگاه تولید خواهد شد، تغییراتی در سیستم مدیریت حرارتی انجام شد. ماژول دوربین Mi 9 حذف شد و یک هیت سینک با فن خنک کننده قدرتمند اضافه شد. فن خنک کننده توسط باتری گوشی از طریق برد مبدل DC به DC تغذیه می شود. این برد جریان را تنظیم می کند تا 5 ولت را به فن خنک کننده برساند. سرعت فن خنک کننده را می توان از طریق دکمه اضافه شده در دستگاه تنظیم کرد.

Mi 9 اصلاح شده در یک جعبه چاپ سه بعدی بسته بندی شده است. همچنین دارای یک براکت جهانی برای نصب گوشی بازی بر روی کنترلر بازی است. همانطور که در ویدیوی یوتیوب نشان داده شده است، دستگاه در چندین تست عملکرد و معیار به خوبی انجام داده است.

به نظر می رسد هزینه تغییر حداقل باشد، اما به درجاتی از تخصص فنی نیاز دارد. به طور کلی، تلفن های هوشمند با پردازنده قدرتمند می توانند به طور بالقوه به تلفن های بازی تبدیل شوند. تنظیمات کلیدی مورد نیاز، تغییرات باتری و مدیریت حرارت است.

نمایشگر Redmi 1A Pro تایید شد – جدیدترین مانیتور Redmi به زودی در دسترس خواهد بود

مقاله قبلی

ساعت هوشمند Haylou RS4 Plus با عمر باتری 10 روزه عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *