خبر

مینی فلاسک شیائومی در چین رونمایی شد، دارای ساختار فولاد ضد زنگ درجه 316 و موارد دیگر

0

شیائومی یک محصول کاملاً جدید را برای فروش در بازار چین فهرست کرده است، اما نه یک گوشی هوشمند جدید است و نه یک ساعت هوشمند جدید. در عوض، شیائومی یک فلاسک مینی قمقمه معمولی 500 میلی‌لیتری با نام تجاری شیائومی را با قیمت 109 RMB (17 دلار) رونمایی کرد.

 

از نظر فناوری، مینی فلاسک شیائومی، متأسفانه یکی از لوازم الکترونیکی خانگی هوشمند IoT شیائومی نیست، زیرا شما نمی توانید فلاسک را به اپلیکیشن شیائومی هوم خود در گوشی خود متصل کنید.

علاوه بر این، این فلاسک قمقمه برقی خودگرم شونده نیست، این فقط فلاسک قمقمه معمولی شماست. بنابراین، نمی تواند قهوه شما را در دمای ثابت گرم نگه دارد.

پس چرا باید حدود 17 دلار را روی این قمقمه بخرید؟ خوب، از نظر دوام، فلاسک قمقمه شگفت‌انگیزهایی در آستین‌های خود دارد.

فلاسک مینی قمقمه شیائومی از فولاد ضد زنگ درجه 316 در داخل و از فولاد ضد زنگ درجه 304 برای نمای بیرونی ساخته شده است.

 

 

به گفته شیائومی، آن‌ها هر دو ماده فولادی ضد زنگ را انتخاب کرده‌اند، زیرا این مواد دارای خواص شیمیایی خنثی و ضد آب هستند که امکان تمیز کردن راحت‌تر فلاسک قمقمه را فراهم می‌کند. علاوه بر این، هر دو ماده فولادی ضد زنگ با دقت ساخته شده اند تا نه تنها به طراحی ارگونومیک کلی کمک کنند، بلکه از نشت مایع در داخل فلاسک نیز جلوگیری کنند.

مشخصات فلاسک مینی شیائومی همچنین ادعا می کند که این محصول می تواند مایعات داغ شما را در دمای 40 درجه سانتیگراد و بالاتر به مدت 6 ساعت گرم نگه دارد و مایعات سرد شما را در دمای 18 درجه سانتیگراد و زیر 6 ساعت خنک نگه دارد.

 

از نظر طراحی، فلاسک مینی قمقمه شیائومی با روکش سفید مایل به خاکستری مات و دارای لوگوی خاکستری مینیمالیستی “XIAOMI” در جلو است. با این حال، شیائومی برای اولین فروش خود در چین، با خرید شما از فلاسک مینی قمقمه شیائومی، یک کیف حمل قمقمه را به همراه دارد. این کیس با شعار چینی “من طرفدار شیائومی هستم” در جلو چاپ شده است، که در ارتباط با جشن شیائومی از جشن Mi Fan خود در سال 2022 است.

مشخصات شیائومی CIVI S بار دیگر به گوش می رسد، ممکن است به زودی معرفی شود

مقاله قبلی

نگاهی سریع به ردمی نوت 11اس سری 5جی بعد از دو هفته

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *